Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 27 gasten bekijken dit topic.

RoGEK

Citaat van: WimPeu op mei 14, 2013, 16:10:15
John kan altijd wel dit soort dingen gebruiken hoor.. :-P

whahah, tja, john is wel de persoon van de koopjes en eht oude spul ja :P

van de andere kant, ik ook dus hebben john en ik toch iets gemeen :D ;)
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

lekker vaag ex-demo  HLP

iets is nieuw iets is een plankmodel/demo of tweedehands of stuk


http://link.marktplaats.nl/677372929


Ex demo versterker van Onkyo
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

RoGEK

blijft een vaag bedrijf daar in zwaag...
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

Citaat van: RoGEK op mei 15, 2013, 15:26:37
blijft een vaag bedrijf daar in zwaag...

moet ik nu verder rijmen  :lol:


ja klopt vaag en niet erg snel roulerend met ze spullen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Marktplaats off line wegens werkzaamheden

Hoezo van A naar B
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Logisch toch.

Was waarschijnlijk een link die je opgaf naar illegale spulletjes die van de vrachtwagen waren gevallen.

Die link en aanverwanten zijn nu aan het verwijderen.

Groot Onderhoud Dus.

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op mei 15, 2013, 21:49:35
Logisch toch.

Was waarschijnlijk een link die je opgaf naar illegale spulletjes die van de vrachtwagen waren gevallen.

Die link en aanverwanten zijn nu aan het verwijderen.

Groot Onderhoud Dus.

Groet Whisper.

zaten ook mooie Nordosten bij  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Nu moet ik weer kaartjes maken voor bij de supermarkt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

Citaat van: John Wx op mei 15, 2013, 22:04:13
zaten ook mooie Nordosten bij  :-D

ships. nopompom

Groet Whisper  byebye  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

Citaat van: John Wx op mei 15, 2013, 21:29:16
Marktplaats off line wegens werkzaamheden

Hoezo van A naar B

Nog meer reclame plaatsen zeker  puke

RoGEK

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Marantz 81


JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op mei 16, 2013, 17:51:51
Wat Reclameplaats ?

Nee Marktplaats voor de particulier, alhoewel heb net weer gemeten etc. krijg weer allerlei aanbiedingen  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

QuattroNL

Citaat van: John Wx op mei 16, 2013, 19:09:30
Nee Marktplaats voor de particulier, alhoewel heb net weer gemeten etc. krijg weer allerlei aanbiedingen  :wink:
Je hebt iets gemeten en je krijgt allerlei aanbiedingen? Ik wil het niet weten...  :-o   clown1
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

JohnWx

Citaat van: QuattroNL op mei 16, 2013, 19:50:45
Je hebt iets gemeten en je krijgt allerlei aanbiedingen? Ik wil het niet weten...  :-o   clown1

ja 42 cm
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.