Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 16 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op april 10, 2013, 00:33:56
@ JJ,

Je moet de groeten van Hans hebben.  byebye

thx automonteur
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Ging goed...........kan weer effe vooruit met dat oude gebakje  8-)
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thanatos


JohnWx

nordmende murphy scene one retro radio

http://link.marktplaats.nl/665279815
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Kleur is weer helemaal in

Halcro DM38 SE


http://link.marktplaats.nl/665285415
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

RoGEK

zoals we bij ons in het zuiden wel eens zeggen,

"Eerst kieke dan kaake" ;)
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

JohnWx

Citaat van: RoGEK op april 11, 2013, 13:01:22
zoals we bij ons in het zuiden wel eens zeggen,

"Eerst kieke dan kaake" ;)

sommige schijten eerst en voelen dan de pleedeksel  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

RoGEK

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

SB_Marantz

Als ik heel nodig moet wel ja.  :schater:

Mare waar gaat dit draadje nog over?

Marktplaats tips of politiek?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

spekkie99


lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op april 11, 2013, 18:56:05
On topic weer heren!

Ik ben on topic LO er worden mensen valselijk en openbaar beschuldigt, vind ik nogal kwalijk en als we dan ook al niet eens meer over de landsgrenzen mogen kijken qua problematiek zijn er toch nog veel ontwetende op deze aardbol.

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Dan denk ik dat jullie via PM elkaar eea kunnen uitleggen. Heb je voorgaande post verwijdert.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantzer

PM-11S1, SA-15S2, B&W CM10, SBT & BOTW

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.