Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 25 gasten bekijken dit topic.

WilliamB

Ik heb dit met grote verbazing gevolgd. 250 euro voor zo`n mooie speler !!! Ruikt niet fris.

Ik kan hier zo  :x van worden.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

joep

We willen u graag informeren over het volgende.

Onlangs heeft u gereageerd op de advertentie: 'Sonos Play 3 Nieuw in doos' van gebruiker 'lucpolski'. Marktplaats heeft wegens veiligheidsredenen besloten om het account van deze gebruiker te blokkeren. Daarmee zijn tevens alle advertenties en/of biedingen van deze gebruiker verwijderd. De berichten van en/of aan deze gebruiker die in de afgelopen 24 uur zijn verzonden, zijn mogelijk niet aangekomen. We raden u aan extra alert te zijn in uw verdere contact met deze gebruiker.

Verder geven wij u graag de volgende tips mee:
Handel transacties bij voorkeur in persoon af: u weet precies wat u koopt en van wie.
Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, dan is dat meestal ook zo. Vertrouw op uw gevoel.
Zoek de verkoper op via internet en controleer hier vooraf of de (bank)gegevens bekend zijn bij de Politie.
Wees alert bij kopers en verkopers uit het buitenland (zoals Nigeria) en gebruik geen anonieme betaalmethoden als cheques, Western Union of MoneyGram.
Betaal het product via PayPal en uw aankopen zijn in veel gevallen onbeperkt beschermd. Lees meer
Bekijk onze Veilig handelen pagina voor meer tips.

Wij wensen u veel succes op Marktplaats!


Met vriendelijke groet,

Afdeling Gebruikersbescherming
www.marktplaats.nl


Het heerst nogal deze dagen.

WilliamB

En allemaal met een zeer kleine prijs. violent1
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

Exxar

Tja, zolang mensen zich aan dat soort praktijken laten vangen, zullen de bedriegers ze blijven gebruiken.

joep

Door zelf op te halen en ter plekke uit te proberen kun je een hoop ellende voorkomen.

Krijg je de gelegenheid niet om het zelf op te halen en uit te proberen dan kun je het beste van de koop afzien.

RoGEK

Citaat van: joep op april 09, 2013, 15:48:46
Door zelf op te halen en ter plekke uit te proberen kun je een hoop ellende voorkomen.

Krijg je de gelegenheid niet om het zelf op te halen en uit te proberen dan kun je het beste van de koop afzien.

dat is helemaal waar..

altijd ophalen en testen.

gaan ze daar niet mee akkoord, jammer maar helaas, next.
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

cz79

Sa15s2limited gaat niet door, waarschuwing via marktplaats....toch jammer ik had wel zin in een bakkie koffie in delfzijl

RoGEK

Citaat van: cz79 op april 09, 2013, 18:12:50
Sa15s2limited gaat niet door, waarschuwing via marktplaats....toch jammer ik had wel zin in een bakkie koffie in delfzijl

byebye
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

joep

Citaat van: cz79 op april 09, 2013, 18:12:50
Sa15s2limited gaat niet door, waarschuwing via marktplaats....toch jammer ik had wel zin in een bakkie koffie in delfzijl

Had erger gekund. Je had in Maassluis kunnen wonen.

thanatos

Citaat van: joep op april 09, 2013, 19:19:06
Had erger gekund. Je had in Maassluis kunnen wonen.

Wat is er mis met Maassluis ??  :-D

SB_Marantz

Citaat van: thanatos op april 09, 2013, 23:25:51
Wat is er mis met Maassluis ??  :-D


Dat er een sluis is o.i.d.?  :schater:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thanatos

Ik doe er mijn boodschappen maar verder weet ik het ook nie  :-D

SB_Marantz

Citaat van: thanatos op april 10, 2013, 00:15:05
Ik doe er mijn boodschappen maar verder weet ik het ook nie  :-D


Ik ga naar Jan Linders.  :schater:

Marktplaats ben ik al jaren zat.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thanatos

Citaat van: SB_Marantz op april 10, 2013, 00:16:22

Ik ga naar Jan Linders.  :schater:

Marktplaats ben ik al jaren zat.

Die kennen wij hier niet SB.. hier zit dan weer de Hoogvliet waarvan ik tot voorkort nog nooit van had gehoord.. lol..

SB_Marantz



Mooie marktplaats tips lees ik.
Vanaf zaterdag mooi weer................effe de zon in.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM