proton

Gestart door thom, mei 28, 2007, 14:53:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Paul

Gelukkig dat alles werkt en ook nog naar je zin is. :-D :wav:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

heb net effe een veel gekeken(bad boys 2). en het surround is echt zo veel beter :wav: :wav: :wav: :wav: :wav:

Paul

Jij bent echt de jongste Willy Wortel op het forum... hello :-D HB
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

thom

Citaat van: Paul op juni 02, 2007, 19:24:15
Jij bent echt de jongste Willy Wortel op het forum... hello :-D HB
ach, de meeste hersencellen zijn alweer afgestorven clown1

HAL9000

proton versterker ontwerpen zijn wel puik!!!

tot 1 ohm zijn ze stabiel..  :wink:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

thom

Citaat van: HAL9000 op juni 02, 2007, 20:41:52
proton versterker ontwerpen zijn wel puik!!!

tot 1 ohm zijn ze stabiel..  :wink:
zag op ander forum dat je zelf ook naat proton opzoek ben geweest

thom

de proton gaat binnen een paar dagen naar de docter, paar dingen waar ik me een beetje zorgen om maak. vermoet dat de voedingen en de elco's vervangen moeten worden, maar dat laat ik door een prof bekijken. en waarschijnlijk komen er meer elco's in kan die lekker bufferen!!

D.A.R.R.Y.L.

Welke eindversterkers gebruik je voor de 5 kanalen?

thom

de 240 doetfrond en de sr doet rear en center.
is allemaal ingewikkeld, maar werkt allemaal perfect

SB_Marantz

Nee hoor,zo doe ik het ook.  :wink:
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

thom

Citaat van: S.B.Marantz op augustus 25, 2007, 15:08:35
Nee hoor,zo doe ik het ook.  :wink:
haha en team genood
wat heb jij nu als ev staan dan op frond?

D.A.R.R.Y.L.

Ja ho ff,

Ik dat jij het toch anders doet, Thom ;-)
Je gebruikt een proton surround voorversterker, maar welke eindbakken zijn daarop aangesloten?
Willie heeft gewoon een eindbak aan zijn surround marantz hangen en gebruikt de inwendige versterkers voor center en rear.
Of gebruik jij de proton alleen als voorversterker? Hoe is het precies aangesloten?
Proton op de 240 en Maramtz SR op de center en rear? Waar haal jij dan je bronsignaal van en hoe stel je dan in hemelsnaam je surround nivea's op elkaar af?

thom

de proton in iid een voorversterker, maar zonder eigen versterker dus niet op de spaekers te gebreuken.

zal het uit proberen te leggen, de dv staat op de proton via anologe en digitaal. de proton heeft 2coax en 1dig ingang verder enkel anolge en nog 6.1 direct. laten we even van de dig ingang uitgaan :-P, het sinaal komt dan binnen en verdeelt het weer over 5.1 anolage uitgang. de sub staat echtstreeks op de proton, center en rear zoals jij al zij op de sr die staat dan ingestelt op 7.1 ch.input maar verwarkt er maar 3 dus. het frond gaat naar de 240. en zo gaat het ook met anoloog.

instellen gaat via de proton, je kan speakers +/- gewoon van dat standaart intellen je snapt het wel denk ik. je kan je speakers op large/small zette, de sub kan op 100/08 hz en je kan de delay instellen van rear en center. verder zit er geen eq op.

hoop dat het duidelijk is nu

Maurice

Citaat van: thom op augustus 26, 2007, 12:09:19blabla
Korte samenvatting: een hoop houtje-touwtje werk om toch geluid te krijgen  clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thom

Citaat van: Maurice op augustus 26, 2007, 22:40:19
Korte samenvatting: een hoop houtje-touwtje werk om toch geluid te krijgen  clown1
whahaha en wat voor een geluid notworthy pompom notworthy