Toekomst forum

Gestart door Maurice, januari 05, 2008, 23:48:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

joep

Citaat van: SoundZ op januari 09, 2008, 15:10:20

Wat betreft copyright op de manuals en technische schema's: Volgens mij veranderen de regels van het spel als items als boeken niet meer gedrukt worden, waardoor ze niet meer verkrijgbaar zijn. Er bestaan een aantal websites die gekloonde dokumenten in zowel de gedrukte vorm als .pdf verkopen. Het moet te achterhalen zijn of deze firma's hiervoor een fee aan Marantz en andere fabrikanten betalen.

Ook kan het uitmaken of er al dan niet specifiek in de documentatie staat vermeld dat niets uit het dokument mag worden overgenomen of verveelvoudigd zonder toestemming van de uitgever.

Overigens zijn genoemde documenten door Marantz natuurlijk gedrukt om  te gebruiken door (erkende) reparateurs.

Je zou natuurlijk gewoon Marantz op kunnen bellen en het navragen. Misschien vinden zij het helemaal niet erg dat jij de documenten van niet meer leverbare types ter download aanbied mits het gevraagde tarief daarvoor de kosten van het dataverkeer van marantzforum.nl niet onredelijk te bovengaat.


Dacht dat er een aantal zaken zijn waar geen rechten op zitten zoals woordenboeken.
Als er niemand geld van maakt en ze zijn zowiezo niet in de winkel te koop dan denk ik het ook niet, tenzijn het er nadrukkelijk in staan.

gerard

Ik ben nog maar net een aantal weken lid van dit forum maar vind het heel leuk hier. Ik kijk bijna elke dag wel even en ben vaak al nieuwsgierig naar de "vervolg verhalen" in de verschillende topics.
Vaak relaxte reakties van de leden en iedereen is zeer behulpzaam wanneer iemand informatie of andere adviezen nodig heeft.     hello hello hello

Maurice, heel mooi dat je verder gaat met dit forum, je doet er veel mensen een groot plezier mee!!
Hulde aan jullie allen en ga vooral zo door.  :wav:
Marantz DV6600vm & Musical Fidelity X-DAC / Rega Mira3 & Radio3 / Monitor Audio RS6 (met loodbitumen en Twaron) /  Nordost Flatline Gold luidsprekerkabels / diverse zelfbouwkabeltjes

Maurice

Citaat van: gerard op januari 09, 2008, 20:13:19
Ik ben nog maar net een aantal weken lid van dit forum maar vind het heel leuk hier. Ik kijk bijna elke dag wel even en ben vaak al nieuwsgierig naar de "vervolg verhalen" in de verschillende topics.
Vaak relaxte reakties van de leden en iedereen is zeer behulpzaam wanneer iemand informatie of andere adviezen nodig heeft.     hello hello hello

Maurice, heel mooi dat je verder gaat met dit forum, je doet er veel mensen een groot plezier mee!!
Hulde aan jullie allen en ga vooral zo door.  :wav:
Kijk, en hier doen we het voor  notworthy
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

HAL9000

ja ik vind het hier ook best gezellig.
Maurice, kan ik je de 3.4GB aan foto's al sturen  :-D
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

Maurice

Citaat van: HAL9000 op januari 10, 2008, 00:01:47
ja ik vind het hier ook best gezellig.
Maurice, kan ik je de 3.4GB aan foto's al sturen  :-D
Kun je ze zippen?
:-D
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

HAL9000

Citaat van: Maurice op januari 10, 2008, 05:48:40
Kun je ze zippen?
:-D

zippen, nee zeg wat ouderwets. het is rarren  :mrgreen:
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

vielzweck

Citaat van: HAL9000 op januari 10, 2008, 14:26:19
zippen, nee zeg wat ouderwets. het is rarren  :mrgreen:


precies en van rarren komt torren  clown1
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Maurice

Citaat van: HAL9000 op januari 10, 2008, 14:26:19
zippen, nee zeg wat ouderwets. het is rarren  :mrgreen:
Nee, rarren is achterhaald, het is 7zippen! En dan natuurlijk nog wel parren...  :mrgreen:

Citaat van: vielzweck op januari 10, 2008, 15:05:04
precies en van rarren komt torren  clown1
En natuurlijk wel transis torren  :schater:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

HAL9000

Citaat van: Maurice op januari 10, 2008, 18:20:15
Nee, rarren is achterhaald, het is 7zippen! En dan natuurlijk nog wel parren...  :mrgreen:
En natuurlijk wel transis torren  :schater:

:-D
Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

vielzweck

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte