Voeding normale PM-80 of MKII ombouwen

Gestart door mischa, juni 21, 2007, 11:48:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SB_Marantz

#30
Belachelijk  :roll:


Ik heb een jaar geleden een Marantz PM-8 gekocht voor iets meer maar het is ook een beetje meer versterker  :lol: :-D
Deze heeft vorige maand ook een elco revisie gehad en mag nu een beetje muziek maken in mijn setje.



Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Citaat van: ll0ll op juli 06, 2007, 13:52:12
Naja, ik ken de pm80, heb er 1 gehad en heb die jaren met plezier naar dat ding geluisterd. Ik begrijp dat er een ringkern trafo in zit, het een koperen chassis heeft en geen tone balance heeft, lijken me best leuke toevoegingen (weglatingen). SE modellen zijn toch altijd net even leuker? Ook voor de verzamelaar?

Heb een PM80mkII gehad, heb er 1 keer plezier aan gehad en dat was toen ik deze verkocht had !!
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Citaat van: S.B.Marantz op juli 06, 2007, 16:42:10
Belachelijk  :roll:


Ik heb een jaar geleden een Marantz PM-8 gekocht voor iets meer maar het is ook een beetje meer versterker  :lol: :-D
Deze heeft vorige maand ook een elco revisie gehad en mag nu een beetje muziek maken in mijn setje.





Deze is echt mooi, ff een tempo zakdoekje onder m,n kin.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

ll0ll

Citaat van: Paul op juli 06, 2007, 19:22:17
Heb een PM80mkII gehad, heb er 1 keer plezier aan gehad en dat was toen ik deze verkocht had !!

Ja maar dat is toch prima? :)
Ik heb jarenlang plezier gehad van m'n pm80, vond het een mooi geluid geven, nooit problemen mee gehad. Dat ie technisch geen wonder is wist ik verder niet, ben niet technisch en heb daar verder geen kijk op.
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Paul

Citaat van: ll0ll op juli 06, 2007, 21:22:03
Ja maar dat is toch prima? :)
Ik heb jarenlang plezier gehad van m'n pm80, vond het een mooi geluid geven, nooit problemen mee gehad. Dat ie technisch geen wonder is wist ik verder niet, ben niet technisch en heb daar verder geen kijk op.

Had deze 2e hands gekocht omdat ik het zelfde dacht.
Heb er 6 weken plezier van gehad, wil niet zeggen dat de PM80 slecht is maar na problemen met deze en de berichten op het forum en de ervaring van mede forum (lot) genoten weet ik nu beter.
Denk dat je er gewoon mazzel mee moet hebben, en dat het gebruik (aantal uren ) ook invloed heeft op slijtage en defecten.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site