wie gaat er naar de AV NU show in utrecht op zondag?

Gestart door Zoldar, oktober 21, 2011, 13:11:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cadfael

Ben ook met een paar vrienden naar de X-fi geweest. We waren aanvankelijk ook van plan om naar de AV NU te gaan, maar het was zo goed vertoeven in het NH hotel dat we er niet meer aan toe gekomen zijn.

Erg toffe sfeer, veel gehoord en leuke gesprekken gehad. En weer veel geleerd.
Was vooral onder de indruk van 47 labs en de luidspreker van Paul Romeijn :)

echter de 40k speakers met beryllium konden me minder bekoren...
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

viceadmiraal61

Ha die Joep ik heb hem nog..zo weer jou kant op...

cz79

Citaat van: viceadmiraal61 op oktober 25, 2011, 10:14:27
Hoe je het ook went of keert..CZ 79 moet ik een 14e edition verkopen....nee nog beter ik schrijf een prijsvraag uit......die wint hij altijd.Ha.Ha.Ha....jongens bedankt voor de lieve woordjes over mijn
opgestelde set...in die kermis van een AV>NU show....ik kan je vast zeggen dat wordt voor mij AV.Nooit meer
show....grote ruzie gehad met de organisatie over het zetten van een Kanzy en Marantz versterker op
mijn stand..o ja de Blumenhofers...ze doen niet mee van daar dat de produkten er niet mogen staan
je reinste amtenerij..en dat in deze tijd van zeer grote problemen bij veel importeurs in audio..
Ik zou dan zeggen ; geen probleem als jij een goede demo neer zet kan de organisatie wellicht deze
audio broeders weer binnen halen....nee dan doen ze niet denken nog steeds in hoge hemel many many.
liefde voor het betere high-end is er niet..resultaat nu weet ik dat er al 6 deelnemers volgend jaar niet
meer mee doen...waaronder ik. Kan die tuinkabouter niet meer zien Ernst bobie en de rest....
voor de duidelijk ik reken Peter Viergever dit niet aan...hij zij Fritz het maakt mij niet zoveel uit wat er
staat..als jij er maar staat .jij trek veel klanten ,omdat de prijzen van jou cd,s op de beurs aantrekkelijk
zijn....Waar neer gaat het lichtje branden..1 de beurs is veels te duur voor wat er geboden wordt.
organisatie is nog erger dan de amsterdamse parkeerdienst....We gaan naar de X fi daar hing een
gezellige sfeer ..gratis toegang..glaswijn..goede muziek..en mensen met liefde voor het audiovak.
Had nu een kleine demo..volgend jaar ga ik zeer groot uitpakken met live muziek  (big band) die
nemen wij direct op,om dan steeds deze af tespelen op mijn Blumenhofers ect........afniemals zien av nooit.

hahahahah, ik viond het in ieder geval leuk je weer even gesproken te hebben en hoop dat alles volgend jaar een beetje 'gezelliger' verloopt, ik ga volgend jaar sowieso niet naar de AV-NU, dit jaar viel het heel erg tegen (teveel mensen die je een cd proberen te verkopen... :angel: :schater:).
Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken volgend jaar met de X-Fi.

@Fritz; ik zal komende periode eens tijd nemen om een luistervergelijk te doen met 'jouw' 'Sound Design 5' en de originele opnames van 'Midnight Slows', wat ik wel al kan vertellen is dat 'jouw' versie minder 'direct' is met uiteraard meer 'galm'. To be continued...(in een speciaal topic uiteraard).