Welke cd(s) ga jij aanschaffen?

Gestart door Maurice, juli 21, 2011, 21:48:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

cz79

Astrid Seriese - Seriese Live!

Heerlijke, goed opgenomen CD met lekker muziek, echt een aanrader!

Maurice

Waardeloos topic dit...
Heb al weer drie cd´s gekocht, alleen nog geen van mijn lijstje  frusty clown1
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Cornelis1921

#32
 :angel: byebye
Citaat van: Maurice op september 20, 2011, 22:48:07
Waardeloos topic dit...
Heb al weer drie cd´s gekocht, alleen nog geen van mijn lijstje  frusty clown1
Knap lolliestoklig als je hem ook nog zelf geopend hebt...
Niet getreurd Maurice: 'only music matters'.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

vielzweck

Kowalski - Schlagende Wetter
Ideal - Ideal
Girls walk by - As Soon As We Are In Tune
Spooky Tooth - It's All About - 
                        - Spooky Two -
                        - Ceremony -
Hole and Corner

nou ja voor sommige bands zulen het wel elpees worden
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

rexp

Kowalski... ruim 20 jaar niet gehoord laat staan aan gedacht. Heb ik misschien nog wel op cassettebandje  pompom

Audiotic

Wat zal ik eens gaan kopen??? Ik ga overmorgen een weekje naar China, Guangzhou. Vaker geweest. CD's kosten daar in Yuan (RMB) wat ze hier in € doen, dus maar 1/10e. Heel veel goede klassiek, maar wie heeft een Chinese aanrader?
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Maurice

Citaat van: Cornelis1921 op september 21, 2011, 05:24:18
:angel: byebye
Citaat van: Maurice op september 20, 2011, 22:48:07
Waardeloos topic dit...
Heb al weer drie cd´s gekocht, alleen nog geen van mijn lijstje  frusty clown1
Niet getreurd Maurice: 'only music matters'.
En daar is ook zoveel moois van, teveel om te luisteren, laat staan te kopen  :kwijl:
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

Janver

Citaat van: Audiotic op september 21, 2011, 22:10:03
Wat zal ik eens gaan kopen??? Ik ga overmorgen een weekje naar China, Guangzhou. Vaker geweest. CD's kosten daar in Yuan (RMB) wat ze hier in € doen, dus maar 1/10e. Heel veel goede klassiek, maar wie heeft een Chinese aanrader?

Volgens mij veel copy cd's van MP3 naar cd's. Of een leuke chinees die het echte nadoet, vrij goed maar toch niet het echte. Qua klassiek spul ken ik het niet.

Ik ben dan ook niet in Guangzhou geweest maar meer in de regio van Shenzhen, Ningbo, Shanghai en Xiamen.

Wat ga je daar doen? Spullen inkopen(zakelijk gezien)? Kwaliteitscontrole of iets anders?


Ik ga binnenkort via play.com nog vele cd's kopen mits deze aankomen en het gaat in ieder geval Pink Floyd, Michael Jackson, Van Morrison, Fleetwood Mac en nog veel meer. Veel meer oude popmuziek!

Zoek nog wel goede vervangers voor Michael Buble, een beetje ouder in ieder geval (niet dat ik ontevreden ben van M.B.). Een beetje big band show gebeuren.
Hier kan uw reclame staan!

Cornelis1921

Misschien komende maand wat van Dream Theater bij Velvet Music (in voorraad) in Leiden. En bij Van Luijken Klassiek (bestellen), eveneens in Leiden. Het zijn enkele, recente, Naxos-uitgaven:
- Debussy: Orchestral Works Vol. 6,
- Maxwell-Davies: cellomuziek (ondersteund door een ensemble),
- Schnittke: Complete Violin Sonatas.
Een tegemoetkoming ontvangen vandaar. Een deel is bestemd ter aflossing van een lening. Een deel gereseveerd voor de revisie van mijn PM7200 door HAL9000. Een deel reeds omgezet in muziekconserve.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Citaat van: Audiotic op september 21, 2011, 22:10:03
Wat zal ik eens gaan kopen??? Ik ga overmorgen een weekje naar China, Guangzhou. Vaker geweest. CD's kosten daar in Yuan (RMB) wat ze hier in € doen, dus maar 1/10e. Heel veel goede klassiek, maar wie heeft een Chinese aanrader?

Kom ik  vanavond even op terug.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: Audiotic op september 21, 2011, 22:10:03
Wat zal ik eens gaan kopen??? Ik ga overmorgen een weekje naar China, Guangzhou. Vaker geweest. CD's kosten daar in Yuan (RMB) wat ze hier in € doen, dus maar 1/10e. Heel veel goede klassiek, maar wie heeft een Chinese aanrader?

Als je 'm tegenkomt zou ik het volgende pareltje aanschaffen:

Breathing Spaces van Jiang Xiao Qing.

Diegene die de cd gehoord hebben wilden 'm graag hebben.

Groet Whisper


http://www.youtube.com/watch?v=sjeo9bwB2q4
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Audiotic

Ik ga het proberen. Ik heb m al wel op het web gevonden, ik ga zo eens naar een CD shop.
Groeten uit Guanzhou.
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Cornelis1921

Citaat van: Audiotic op september 25, 2011, 07:19:08
Ik ga het proberen. Ik heb m al wel op het web gevonden, ik ga zo eens naar een CD shop.
Groeten uit Guanzhou.
Audiotic, je beweerdt toch niet dat helemaal vanuit China... Ga weg man... da's toch veel te ver weg.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Audiotic

Yep. Moet overmorgen een lezing houden hier.
Heb overigens zowel in de Friendship Store als de Tee Mall gezocht - CD is onvindbaar...:-(
Auralic Aries + Marantz NA-11S1 PCM/DSD streamer - Marantz UD9004 - Primare Pre32 - CI Audio D-200 MkII - Nubert NuVero 60 + R.E.L. R-528SE - Sennheiser HD800 & Schiit Lyr 2 HPA - Siltech & ProLine custom made Silver & Gold. En veel SD en HD muziek

Cornelis1921

 byebye :yes:
Citaat van: Audiotic op september 25, 2011, 11:59:56
Yep. Moet overmorgen een lezing houden hier.
Heb overigens zowel in de Friendship Store als de Tee Mall gezocht - CD is onvindbaar...:-(
Veel sterkte, succes èn plezier gewenst met de lezing aldaar. Waar gaat de lezing over? Groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *