Terwijl ik luister drink ik ????

Gestart door Whisper.nl, augustus 23, 2010, 15:58:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Qua ziektekostendekking via een verzekering zit het nu nog redelijk snor. Betaal wel al zo'n €135,= p.m. voor basis en aanvulling. En lang niet alle bijkomende extrakosten worden vergoed of zijn anderzins gedekt. Toch klaag ik niet, ondanks de voorzichten, er valt, redelijk, mee te leven, hoewel het ook een politiek gevoelige kwestie is; de plannen om een groter deel van het kostenrisico bij de patient - géén zorgconsument - neer te leggen zijn in ontwikkiling. Maar goed, dit meer een praatje voor De Dikke Elco. Iets teveel off-topic. Groet, Cor. 
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

 :yes: Én als niet gelovige bevestig ik ook dat God, in de eerste en de laatste en de enige plaats liefde is. Op het moment dat je dat ervaart, valt alles weg en ben je alleen maar bewust zijn. Doch de ware ongelovige moet nog geboren worden. Wat gelovigen en 'ongelovigen' bindt is de twijfel. Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Mexicaanse Hond

Verse muntthee uit eigen tuin en kraan.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Cornelis1921

 :yes: Ook niet te versmaden, al vraagt dit natuurlijk wel om een tuin en die heb niet, wel een balkon op het noord-westen. Dus dan maar naar de bioloog of de marokkaan, geeft niet, Leiden heeft ze genoeg. Hahaha.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

renes59

#79
Country, drummer van the Band.

http://youtu.be/cBuJB218UvU

Deze posting kan wel weg, staat in het verkeerde topic.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op mei 04, 2011, 12:01:17
Country, drummer van the Band.

http://youtu.be/cBuJB218UvU

Deze posting kan wel weg, staat in het verkeerde topic.

Niet als je er wat bij drinkt.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

een Budweiser biertje ,lekker hoor  :yes:

heb zo,n bier pakket gehad van een vriend ,world of beers  pompom

Eip

Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

Marantz 81


Mexicaanse Hond

Citaat van: Marantz 81 op mei 16, 2011, 23:05:38
een Hertog Jan  :-D
Proost. Ik zit aan het water. Moet morgenochtend nuchter zijn.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

ow moet je naar het ziekenhuis ofzo ?

ik ben vast aan het oefenen voor aankomend weekend ,daar hebben ze van die heerlijke halve liters witbier  :kwijl: nu maar beetje rustig aan doen denk ik vorige keer toen we aankwamen om 16.00 uur had ik om 20.00 uur al 6 halve liters op en ging ik ff tukken  :schater:

Mexicaanse Hond

JA, doe maar rustig aan, Maar niet TE rustig.  :-D

Ik moet morgen bloed prikken. Ga misschien meedoen aan een voedingsonderzoek van TNO.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

ok succes  :-)

haha had toen 2 uurtjes getukt en heb ik er nog een paar genomen en 2 wisky,s en had ik wel goed geslapen  :schater: volgende ochtend wel wat meer koffie als normaal  clown1

Mexicaanse Hond

De kunst is om voldoende water te drinken om niet uit te drogen van de alcohol.  :yes:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

 :yes:

ik neem er nog een om het af te leren  byebye