Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marantz 81

hier jaag ik op  :yes:

Mexicaanse Hond

Goed stel oren, goed stel luidsprekers

renes59

Dat is inderdaad een grote vis. Weleens gedacht aan het Bergumer meer.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marantz 81

weet niet waar dat is , ik woon in de regio rijmond  :-) en vis bijna altijd in het groene hart

deze Karper op de foto heb ik in frankrijk gevangen

renes59

Ligt in Friesland, er zijn daar karpers gevangen van 25 kilo.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marvin

Daar heb je een beste bbq voor nodig, smaakt dat nog een beetje?

Marantz 81

dat zijn de echt grote ja 25 kg of meer das te ver weg friesland  :-)

weet ik niet ik zet ze altijd weer terug  :-D in frankrijk is het wel een delicatesse , ik eet wel graag vis maar geen karpers

Marvin

Mannen van de kust hé, ik vind vissen best leuk maar het moet uiteindelijk wel op m'n bord eindigen..  :-D

Mexicaanse Hond

#459
Citaat van: marvin op mei 05, 2011, 23:07:19
Daar heb je een beste bbq voor nodig, smaakt dat nog een beetje?
Nee, Nederlandse zoetwatervissen smaken over het algemeen niet. Maar dit is een Franse, lees ik en een delicatesse daar. Ik heb dus niets gezegd.  shutup
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marvin

Ik kan wel een rijtje opnoemen die over het algemeen wel erg goed smaken, zoetwater vissen bedoel ik.

Zo vind ik snoekbaars wel een behoorlijk smakelijk visje, brasem ook. Dit is geen lijstje natuurlijk, maar er zijn er nog veel meer.  :-)

Mexicaanse Hond

Verder dan snoekbaars zou ik niet gaan, maar smaken verschillen.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marvin

Dat is typisch Nederlands, vandaar ook dat onze zoetwater vissen met bakken tegelijk naar Frankrijk, Italie, China, Japan, enz enz enz toe verscheept worden.

Marantz 81

er zijn heel lekkere vissoorten om op te happen  :-D  heb in spanje een keer zeebrasem besteld was wel lekker maar bijna alleen maar graten  puke

doe mij maar tonijn,haring,zalm  :kwijl:, paling lekkerbek ,kibbeling,makreel

Mexicaanse Hond

Citaat van: marvin op mei 06, 2011, 00:05:56
Dat is typisch Nederlands, vandaar ook dat onze zoetwater vissen met bakken tegelijk naar Frankrijk, Italie, China, Japan, enz enz enz toe verscheept worden.
Precies en daar verdienen we lekker aan.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers