Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

joep

#360
Denk dat het deze is.

http://www.iear.nl


Hele mooie zaak zeker voor jou Martin.

iEar
St. Ceciliastraat 28
5038 HA
tilburg (NB)


lo

Hmmm...... geloof ik niet echt. Iear zet niet zo'n knullige advertentie op mp :no:
Iear is idd een mooie zaak, komen mijn contours vandaan.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

joep

Als je op de plattegrond klikt op MP zie je de Cecilliastraat. Hoeveel HiFi zaken kunnen daar zitten?


Maar zelfs ik kan er wel eens naast zitten.

lo

#363
heb ik niet gedaan, zometeen effe doen. Ik heb bij die advertentie even gekeken wat deze persoon nog meer aanbied. Een allegaartje van niet hifi spullen, en dat doen ze bij Iear echt niet. Daarnaast ken ik de namen van de twee mannen van Iear en die lijken absoluut niet op deze naam. Destijds met mijn contours, die stonden niet op mp maar op hifi.nl gewoon met de naam van 1 van die mannen van Iear. Misschien is het een handelaartje daar in de buurt?

Anders moet martin even bellen met Iear, weet hij het gelijk. (tis idd de straat van Iear, net even ingezoomd)

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op maart 09, 2011, 22:20:33
heb ik niet gedaan, zometeen effe doen. Ik heb bij die advertentie even gekeken wat deze persoon nog meer aanbied. Een allegaartje van niet hifi spullen, en dat doen ze bij Iear echt niet. Daarnaast ken ik de namen van de twee mannen van Iear en die lijken absoluut niet op deze naam. Destijds met mijn contours, die stonden niet op mp maar op hifi.nl gewoon met de naam van 1 van die mannen van Iear. Misschien is het een handelaartje daar in de buurt?

Anders moet martin even bellen met Iear, weet hij het gelijk. (tis idd de straat van Iear, net even ingezoomd)

groet,

lo

nou LO ze bieden tot serieuze spullen aan incl. garantie

denk zelf ook niet dat het Iear is maar een van de andere 2
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: joep op maart 09, 2011, 22:16:30
Als je op de plattegrond klikt op MP zie je de Cecilliastraat. Hoeveel HiFi zaken kunnen daar zitten?


Maar zelfs ik kan er wel eens naast zitten.


Kan ook de postcode zijn waar de computer staat ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

En toch geloof ik niet dat deze adv. van Iear is, er staan teveel niet hifi cq HT gerelateerde goederen op. Doet Iear niet. Maar zoals je aangeeft is ook een mogelijkheid.

Ben benieuwd of martin belt.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op maart 10, 2011, 00:15:15
En toch geloof ik niet dat deze adv. van Iear is, er staan teveel niet hifi cq HT gerelateerde goederen op. Doet Iear niet. Maar zoals je aangeeft is ook een mogelijkheid.

Ben benieuwd of martin belt.

groet,

lo


Weet jij veel hoe ze het thuis hebben  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Martin

Citaat van: lo op maart 10, 2011, 00:15:15
En toch geloof ik niet dat deze adv. van Iear is, er staan teveel niet hifi cq HT gerelateerde goederen op. Doet Iear niet. Maar zoals je aangeeft is ook een mogelijkheid.

Ben benieuwd of martin belt.

groet,

lo

Heb vandeweek netjes een mailtje gestuurd naar die adverteerder, maar nog steeds niets gehoord.
Ik ga niet zo maar iemand bellen om te vragen of hij dit is.

Dan betaal ik liever nog 200,-  meer met een echte winkel als iemand undercover op MP.

Maar jullie bedankt voor het meedenken.   hello
JVC RS55 /Anthem D2V A2 A5 / Primare BD-32/ Paradigm 11v6 -CC-390 -ADP-390 /Velodyne DD15+ / HTS2600 /STEREO-: Marantz SC-11S1 / SM-11S1 / SA-11S2 / TT-15S1 / ST-15S1 /Paradigm monitor 11 / Supra stekkerblok

joep

#369
Citaat van: lo op maart 10, 2011, 00:15:15
En toch geloof ik niet dat deze adv. van Iear is, er staan teveel niet hifi cq HT gerelateerde goederen op. Doet Iear niet. Maar zoals je aangeeft is ook een mogelijkheid.

Ben benieuwd of martin belt.

groet,

lo


Er staan ook advertenties van iEar op MP. Die zien er wel heel anders uit. Dus in dit geval zou het kunnen dat Lo gelijk heeft.

lo

 :yes:
Staat keurig naam van de zaak, plaats en tel.nr. bij:

http://verkopers.marktplaats.nl/15928626

Ook nog een aantal KEF Q serie speakers. Volgens mij was hier nog iemand op zoek naar iets dergelijks. :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.


lo

Hmmmmm.......... ik weet het niet.
Komt met reserve spulletjes....?
4 jaar oud is nog niet zo oud :no: en dan al reserve spulletjes......hmmmmmm?
Wat denken jullie? Ik heb zo mijn bedenkingen oa door de prijs en de extra's.

groet,

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

ja das echt heel goedkoop ,en die reserve onderdelen snap ik eerlijk gezegd niet  :no:

doet mij een belletje rinkelen dit  :roll:

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.