Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Musicman

Citaat van: WimPeu op maart 02, 2011, 17:44:10
Toch lijkt me €1000,- geen gekke prijs gezien de nieuw prijs. Mits in  goede staat maar dat spreekt voor zich.

stupid

Volgens mij is dat een hele nette prijs!!
Vroeger waren speakers na 12-15jaar een beetje op, maar de afgelopen jaren bouwen ze woofers van veel betere kwaliteit........wat de in- en externe "ophanging" betreft.

Zeker bij Dynaudio.....dus dat zit wel goed.

Misschien dat je een deal kan sluiten.......
Als je ze wilt kopen voor zijn vraagprijs, dat hij je de benzinekosten met je wilt delen. :wink:
Dan lijkt het me zeker een faire deal!!

Succes!! 
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op maart 02, 2011, 16:54:09
haha  redface  de 52SE zijn fantastiche speakers  notworthy maar ik mis gewoon die diepgang en rollend laag

ik heb net reactie gehad de man wil er meer voor hebben als ik wil geven , ze zijn uit 2003 en dan vondt ik 800 toch wel de max maar hij wil er 1000 voor hebben

gaat niet door dan  :no:   :|

niet om te zeiken maar dan wil je ze ook niet echt hebben als je prijs 800 eur max is
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

want ? tuurlijk wil ik ze wel graag hebben maar als iets ouder wordt dan word het toch ook minder waard   :wink:

misschien hebben jullie wel gelijk dat het opzich een nette prijs is ,maar ik vindt het teveel gezien de leeftijd van de speakers dat ze makkelijk nog 10 jaar kunnen spelen dat weet ik wel  :yes:



JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op maart 02, 2011, 21:49:01
want ? tuurlijk wil ik ze wel graag hebben maar als iets ouder wordt dan word het toch ook minder waard   :wink:

misschien hebben jullie wel gelijk dat het opzich een nette prijs is ,maar ik vindt het teveel gezien de leeftijd van de speakers dat ze makkelijk nog 10 jaar kunnen spelen dat weet ik wel  :yes:

Jij verkoopt je 52se toch ook niet voor 400 euro een paartje  :angel:


Ik begrijp je wel het kriebelt maar tis wel 1000 euro

als je nu wat lekkers op zet op je set is het toch ook mooi volgens mij hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Ja klopt helemaal :yes:

ow ja men speakers voldoen zeker het is gewoon hetgeen wat ik toch wel mis wat je met een vloerstaander wel hebt


Janver

Gewoon geduld hebben en hopen dat ze over 1.5 à 2 weken nog steeds te koop staan( misschien niet logisch, maar mogelijk). Dan wordt 800 euro of iets meer ook acceptabel. Zelf ook gehad met een nieuwe Sonos set.
Hier kan uw reclame staan!

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op maart 02, 2011, 22:19:00
Ja klopt helemaal :yes:

ow ja men speakers voldoen zeker het is gewoon hetgeen wat ik toch wel mis wat je met een vloerstaander wel hebt

wil niet stoken maar ze zijn wel mooi die zuilen  :angel:

en als je zuilen heb wil je ook weer is monitoren en weer terug of een baskast erbij etc.etc.

bedoelde de opmerking ook niet beroerd bedoeld met dan wil je ze niet echt al hoewel je tot 800 euro gaat heb je wel interesse mmmmmm wie weet komt hij terug tot 800 of hij of jij zegt delen mmmmm

opties blijven er altijd
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

of je zet iets te koop ? of wil hij geen yamaha inruilen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

ach ja je verandert eens wat he  clown1 frusty :-D

voorlopig maar even pas op de plaats  byebye

Marantz 81

Citaat van: Janver op maart 02, 2011, 22:25:19
Gewoon geduld hebben en hopen dat ze over 1.5 à 2 weken nog steeds te koop staan( misschien niet logisch, maar mogelijk). Dan wordt 800 euro of iets meer ook acceptabel. Zelf ook gehad met een nieuwe Sonos set.

ik wacht het ook even af  :yes:  geld is het probleem niet

vroeger was ik altijd impulsief als moest ik teveel betalen ging het toch kopen omdat ik het perse moest hebben ,wijsheid komt met de jaren  clown1

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op maart 02, 2011, 22:45:23
ik wacht het ook even af  :yes:  geld is het probleem niet

vroeger was ik altijd impulsief als moest ik teveel betalen ging het toch kopen omdat ik het perse moest hebben ,wijsheid komt met de jaren  clown1

Dan zou ik ze gaan halen als ik het geld had
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Kun je idd een voorstel doen om het verschil te delen en dat je ze thuis uitprobeert. (ook al is het een end weg, ik zou het er voor over hebben dan) Wel heel goed afspreken dan. Maar 1000 euro vind ik ook een stevige prijs.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: Marantz 81 op maart 02, 2011, 22:45:23
ik wacht het ook even af  :yes:  geld is het probleem niet

vroeger was ik altijd impulsief als moest ik teveel betalen ging het toch kopen omdat ik het perse moest hebben ,wijsheid komt met de jaren  clown1

mmmm wel erg mooi die speakers.

Middelen en je komt uit op € 900,--

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81


Whisper.nl

Citaat van: Marantz 81 op maart 03, 2011, 10:27:05
HLP

En als voordeel ze zijn al lekker ingespeelt  :yes: dus daar heb je geen last meer van  clown1

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet