Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

mars

#195
oi

Op hifi. nl staat een ''Magico's te koop, notworthy

Ik ken de eigenaar van deze speaker persoonlijk, en ik was er dan ook bij toen hij ze aanschafte bij ''Chattelin audio''  in de ''Anna Palowna straat'' hier in Den haag ( is trouwens hemelsbreed 2 km bij mij vandaan)
Ik snap echt waarom hij ze er ''nu'' alweer uit doet???

Voor mij is 1 ding duidelijk :yes: ....Deze jongens behoren tot de beste weergevers in de wereld notworthy

Ik zal hem morgen eens bellen , waarom hij ze weg doet.

By the way; de foto lukte me niet om te copieren


Magico V3 te koop!


Magico V3 te koop!! 
Contact informatie
Geplaatst door: SlickenSmooth 
Telefoon: onbekend 
Regio: Gelderland
  Laat alle advertenties van SlickenSmooth zien
 
Advertentie informatie
Merk: Magico
Soort: Luidspreker voor
Type: V3
Prijs:  €23500 
Bouwjaar: 2009
Conditie: als nieuw - gebruikt - lichte gebruikssporen
Aangeboden door: particulier, artikel beluisterbaar
Geplaatst op: 19-12-2010
Bekeken:
  358 keer
 
Omschrijving
Superieure Magico V3 te koop! Kijk op het internet voor lovende reviews! Nieuwprijs: 33.550 euro.

 
Foto's
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Citaat van: mars op december 23, 2010, 00:14:37
oi

Op hifi. nl staat een ''Magico's te koop, notworthy

Ik ken de eigenaar van deze speaker persoonlijk, en ik was er dan ook bij toen hij ze aanschafte bij ''Chattelin audio''  in de ''Anna Palowna straat'' hier in Den haag ( is trouwens hemelsbreed 2 km bij mij vandaan)
Ik snap echt waarom hij ze er ''nu'' alweer uit doet???

Voor mij is 1 ding duidelijk :yes: ....Deze jongens behoren tot de beste weergevers in de wereld notworthy

Ik zal hem morgen eens bellen , waarom hij ze weg doet.

By the way; de foto lukte me niet om te copieren


Magico V3 te koop!


Magico V3 te koop!! 
Contact informatie
Geplaatst door: SlickenSmooth 
Telefoon: onbekend 
Regio: Gelderland
  Laat alle advertenties van SlickenSmooth zien
 
Advertentie informatie
Merk: Magico
Soort: Luidspreker voor
Type: V3
Prijs:  €23500 
Bouwjaar: 2009
Conditie: als nieuw - gebruikt - lichte gebruikssporen
Aangeboden door: particulier, artikel beluisterbaar
Geplaatst op: 19-12-2010
Bekeken:
  358 keer
 
Omschrijving
Superieure Magico V3 te koop! Kijk op het internet voor lovende reviews! Nieuwprijs: 33.550 euro.

 
Foto's

tis weer 1/2 info van je


als nieuw - gebruikt - lichte gebruikssporen ? welke staat

:schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

mars

 stupid

Tja ik ben zelf eigenlijk ook maar 1/2 .....sorry :|

Nee maar die jongen die deze speakers vorig jaar kocht , daar kocht ik mijn sugden van.

En neem van mij maar aan dat ze on nieuw staat zijn.

hij heeft niet alles weggevinkt.

Maar John ff serieus;................heb dit merk wel eens gehoord?  ....Ik pas een jaar geleden voor het eerst notworthy

Oke oke die prijzen  :roll: HLP ..................maar stel je bent audio liefhebber en echt tig keer miljonair, dan maakt die prijs toch geen hol uit.?

MAAAAAAAAAAAAAAr , er komen bij ''chattelin audio'' ook mensen een set van 2 ton kopen en weten niet eens wat ze hebben staan , je weet wel van die types , bij wie het om het uiterlijk vertoon gaat
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

JohnWx

Citaat van: mars op december 23, 2010, 00:41:08
stupid

Tja ik ben zelf eigenlijk ook maar 1/2 .....sorry :|

Nee maar die jongen die deze speakers vorig jaar kocht , daar kocht ik mijn sugden van.

En neem van mij maar aan dat ze on nieuw staat zijn.

hij heeft niet alles weggevinkt.

Maar John ff serieus;................heb dit merk wel eens gehoord?  ....Ik pas een jaar geleden voor het eerst notworthy

Oke oke die prijzen  :roll: HLP ..................maar stel je bent audio liefhebber en echt tig keer miljonair, dan maakt die prijs toch geen hol uit.?

MAAAAAAAAAAAAAAr , er komen bij ''chattelin audio'' ook mensen een set van 2 ton kopen en weten niet eens wat ze hebben staan , je weet wel van die types , bij wie het om het uiterlijk vertoon gaat

nog nooit van gehoord ?

we gaan effe googlen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond


mars

 stupid


ja maar dat is de zuid amerikaanse uitvoering :lol: hehehehe
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

mars

Citaat van: jwx op december 23, 2010, 01:07:52
nog nooit van gehoord ?

we gaan effe googlen

oi,

ja moet je doen.

Wat ook leuk is , is om eens een presentatie bij ''chattelin audio'' mee te maken............altijd mooie ervaringen gehad daar , en je bent altijd zeeeer welkom , met goede echhte espresso enz enz , op je gemakkie zitten.

En vaak doet peter aan het eind van de middag nog ff een toegift met een paar bandleden , Hij is frontman van ''pink project''  is een tribute band van Pink floyd , waar ( is echt waar) wel eens en door Roger waters en door Gilmore over is gezegd dat zij sommige nummers mooier brengen dan Floyd zelf :yes:
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

WimPeu

Zo goed als nieuwe Accuphase DP-400 voor zeer mooie prijs...als ik het geld had liggen....

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107794.0
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

drees62

Citaat van: mars op december 23, 2010, 01:26:25

En vaak doet peter aan het eind van de middag nog ff een toegift met een paar bandleden , Hij is frontman van ''pink project''  is een tribute band van Pink floyd , waar ( is echt waar) wel eens en door Roger waters en door Gilmore over is gezegd dat zij sommige nummers mooier brengen dan Floyd zelf :yes:

Afgelopen voorjaar hier gezien én gehoord in de plaatselijke schouwburg. Echt kippenvel, waarbij mij hun uitvoering van "Echoes" voor altijd bij zal blijven!
Peter was trouwens zeer te spreken over de akoestiek in ons nieuwe "Nationaal Muziekkwartier". Of zegt ie dat overal?  :-)

JohnWx

Iemand zoekt een pm16 ? maar toch niet precies deze met mijn kastje en digitale tv tuner en philips receiver

http://link.marktplaats.nl/407581025
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

mars

Citaat van: drees62 op december 26, 2010, 12:00:40
Afgelopen voorjaar hier gezien én gehoord in de plaatselijke schouwburg. Echt kippenvel, waarbij mij hun uitvoering van "Echoes" voor altijd bij zal blijven!
Peter was trouwens zeer te spreken over de akoestiek in ons nieuwe "Nationaal Muziekkwartier". Of zegt ie dat overal?  :-)


oi   stupid

Ja ? heb jij de project zien spelen ..gaaf he notworthy en dan heb je ook nog een set gehoord waar ze ''ECHOES'' deden, doen ze lang niet altijd.

Is echt waar trouwens he , dat Peter door ''gilmore'' en later ''Rogers'' benaderd is , en ze hebben ECHT gezegd dat sommige uit voeringen van de project beter uit de verf kwamen dan bij hun zelf :yes:

Maar die winkel van ''Peter Chattelin'' is ook gewoon een bezoek waard, hij heeft  ook steeds andere kunst aan de muur en de ruimtes zijn super mooi notworthy
Pfffffff en dan die merken :roll:

Hey LO .....niks voor jou?  ''Magico'' speakers, als je dat gehoord het ben je klaar pompom .....euh nopompom
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Dennis E36

Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

lo

Wordt nog niet hard op geboden :no:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Dennis E36

Citaat van: lo op januari 09, 2011, 20:08:08
Wordt nog niet hard op geboden :no:

groet,

lo

Komt vanzelf, je hebt altijd van die figuren die denken voor een paar honderd € zo'n versterker te kunnen kopen. Hopelijk trapt de verkoper daar niet in :-D
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp