Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

http://link.marktplaats.nl/401232881 Diagonaal afstralingsgedrag van een verticale ribbon tweeter??? Een dome tweeter straalt alle kanten op, dus wat is het voordeel van zo'n diagonaal afstralende ribbon tweeter?

lo

 :-D
Nou dat zal ik je vertellen:

Door het diagonaal afstraligs vlak van de vertikale Ribbon driver zijn deze luidsprekers nog holografischer, 3D en transparanter dan alle andere merken Ribbon/Magenetostatisch/Electrostatisch achtige luidsprekers zoals : Apogee, Magnepan, Infinity, Quad, Martion Logan, Finals etc etc.

-Zeer muzikaal, emotioneel, en vooral transparant, met een soundstage die zowel extreem breed als diep is!!


Daar heb je niet van terug hè. :angel: :wink:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Nee, daar heb ik niet van terug.  nopompom

Hoewel? Er is hier duidelijk sprake van fenomenale emotionele muzikaliteit gepaard aan een reusachtige muzikale emotionaliteit.  :wink:

lo

Vooral dat laatste..... daar ga ik van  :cry:
Zo ontroerend en treffend verwoordt notworthy :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond


lo

Uw talenten zijn onvermoed notworthy

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Geen idee, maar ik ken degene die 'm verkoopt toevallig. En die is 100 % betrouwbaar.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op december 08, 2010, 16:25:50
Geen idee, maar ik ken degene die 'm verkoopt toevallig. En die is 100 % betrouwbaar.


Wat moet jij in Tolbert ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Niets, maar het is de man van de dochter van de hartsvriendin van mijn vrouw. Bent u daar nog?

OnkyoTrucker

Of te wel de schoonzoon van de hardsvriendin van je vrouw.
Philips 46PFL5507 , Marantz NR1603, Marantz CD6004 en Dali Ikon 1 MK2 met Dynaudio Stand 3, Yamaha yst-sw015 en Ps3

JohnWx

is het nu met een T of een D    :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Met een t natuurlijk. Hartsvriendin, hartaanval, hartenjagen, etc...

Mexicaanse Hond

Citaat van: truckerwilco op december 08, 2010, 16:59:53
Of te wel de schoonzoon van de hardsvriendin van je vrouw.
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?  :wink: