Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantz 81


Marantz 81

Deze speakers KLIKKERDEKLIK afgelopen weekend wezen halen met een vriend hij heeft niet zoveel geld als student ,heb hem vorig jaar ook de PM7001 die ik heb gehad aan hem gegeven

Nu kan die lekker van muziek genieten vindt het ook best knap dat Jamo zo,n goede speaker kan bouwen voor zo weinig geld  :yes:


jowa

Op hifi.nl: Marantz PM-11S2 voor €1795  :-o. Die is even in waarde gedaald.

WimPeu

Wat wil je. 2e hands en een s3 is al voor een slordige €3000,- nieuw te krijgen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81


rexp

Wat ik niet begrijp, is dat het IR-oog bij de PM rechts van de powerknop zit, en bij de SA links van de knop. Ik zou daar persoonlijk helemaal gestoord van worden; het verstoord het evenwicht in de wereld. Ik zou verwachten dat bij bij elkaar passende componenten, functies met een identieke werking op dezelfde plaats zouden zitten.

joep

Citaat van: rexp op september 27, 2012, 18:47:09
Wat ik niet begrijp, is dat het IR-oog bij de PM rechts van de powerknop zit, en bij de SA links van de knop. Ik zou daar persoonlijk helemaal gestoord van worden; het verstoord het evenwicht in de wereld. Ik zou verwachten dat bij bij elkaar passende componenten, functies met een identieke werking op dezelfde plaats zouden zitten.

Zul je de SA-11 / SC-11 moeten aanschaffen die hebben het IR-oog beide links zitten.
En zo is de aarde weer in evenwicht.


JohnWx

Citaat van: joep op september 27, 2012, 19:05:18
Zul je de SA-11 / SC-11 moeten aanschaffen die hebben het IR-oog beide links zitten.
En zo is de aarde weer in evenwicht.

Zijn ook vaak de details die een set maken  :wink:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


joep

Citaat van: Marantz 81 op september 28, 2012, 16:47:21
ik had slaap  :schater: clown1

En daar val je ons mee lastig?

Of is jouw enig doel op dit forum het vervuilen ervan met dergelijke ongein?

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


Cornelis1921

Citaat van: Marantz 81 op september 29, 2012, 00:37:38
Ik moet heel de dag hard werken  :-D
Van hard werken krijgt een mens toch energie, niet...?
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *