Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

als niemand het wel plak ik het laadje erop als vulling in de kast  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Ik ga hem ook niet kopen  :no: dan moet het er een met wappers zijn  HB dan zit je al snel rond de 3000 euro of meer voor een vanaf 2005

Voorlopig doe ik het maar met men simpele  clown1 marantz apparatuur  pompom

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juni 10, 2012, 11:54:36
Ik ga hem ook niet kopen  :no: dan moet het er een met wappers zijn  HB dan zit je al snel rond de 3000 euro of meer voor een vanaf 2005

Voorlopig doe ik het maar met men simpele  clown1 marantz apparatuur  pompom

nee de 211/212 is meer als 10 jaar oud dus koopje van laten we zeggen 300 euro  clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Citaat van: John Wx op juni 10, 2012, 12:19:05
nee de 211/212 is meer als 10 jaar oud dus koopje van laten we zeggen 300 euro  clown1

Zoek er even een voor me op dan voor die prijs  :schater:

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juni 10, 2012, 12:31:00
Zoek er even een voor me op dan voor die prijs  :schater:

als ik er een tegen kom jij bent dan de eerste  :lol:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Citaat van: John Wx op juni 10, 2012, 15:17:33
als ik er een tegen kom jij bent dan de eerste  :lol:

Dan heb ik inmiddels grijs haar  clown1

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op juni 10, 2012, 21:47:46
van dezelfde maar nu een Marantz cd 17

http://link.marktplaats.nl/567438728

Groet Whisper

alleen hij googeld met siltech prijzen mxt n-y kost 549 euro en dan compleet afgemonteerd dit is vanaf de rol dan is het 350 euro
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.