Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81


pietjepc

Hou het nu maar bij je kabeltje :-D :wink:
PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Marantz 81


pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

pameijer

Citaat van: Marantz 81 op juni 05, 2012, 22:26:01
SA-7S1

http://hificorner.nl/outlet/showmodellen/marantz-sa-7s1-goud-outlet.html


SC-7S2  en 2x MA-9S2

http://hificorner.nl/hifi/stereo-versterkers/marantz-legendary-set.html

Als je in de winkel ziet hoe ze die set daar heben staan, echt doodzonde! Ergens op de grond, in de hoek, stof er op ; je loopt er zo tegenaan met je schoenen  :no:. Ze hebben deze set al echt heel lang, meer dan 2 jaar in ieder geval volgens mij, de prijs mag nog wel wat lager naar mijn mening.

Maar pas op Arjan, hoe langer je  op de sites zoekt naar mooie spullen, hoe dichterbij je volgende onverantwoorde uitgave komt! 10 tegen 1 dat jij binnen 2 maanden een andere versterker aan het proberen bent  HB
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

Zoldar

Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marantz 81

Citaat van: pameijer op juni 06, 2012, 00:16:17
Als je in de winkel ziet hoe ze die set daar heben staan, echt doodzonde! Ergens op de grond, in de hoek, stof er op ; je loopt er zo tegenaan met je schoenen  :no:. Ze hebben deze set al echt heel lang, meer dan 2 jaar in ieder geval volgens mij, de prijs mag nog wel wat lager naar mijn mening.

Maar pas op Arjan, hoe langer je  op de sites zoekt naar mooie spullen, hoe dichterbij je volgende onverantwoorde uitgave komt! 10 tegen 1 dat jij binnen 2 maanden een andere versterker aan het proberen bent  HB

Das wel zonde zeg  nopompom zo,n set verkoop je ook niet zomaar  :no:

Het is altijd goed om te blijven dromen  :angel: ik doe geen onverantwoorde uitgaven anders had hier allang een  Accuphase set gestaan , ik wil ook een bmw M3  en nieuwe motor vrijstaand huis enzvv , lekker boeiend ben gelukkig met wat ik heb  byebye

lo

Accu set is natuurlijk geen onverantwoorde uitgave hè  :wink:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: lo op juni 06, 2012, 22:28:33
Accu set is natuurlijk geen onverantwoorde uitgave hè  :wink:

for life/live
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

Als je het kunt betalen niet nee  :wink: :-D

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op juni 07, 2012, 11:06:16
Voor de handige Harry of Willy Wortel


http://link.marktplaats.nl/567108018
Heb je geen contact meer met de verkoper gehad voor een compensatie regeling ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op juni 07, 2012, 11:09:57
Heb je geen contact meer met de verkoper gehad voor een compensatie regeling ?

nee ik weet wie het is en Koen durft ze vingers in het vuur te steken gewoon door Pieter Post te hard mee gegooid en als je ziet hoe een 600 euro kostende sacd dvd speler als deze eruit ziet snap ik dat hij stuk is


die hele lijn was echt plastiek rulezzzzzzzzzzzzzz en loopwerk 2 schroefjes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.