Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Zoldar

over f. de With gesproken.



deze heb ik bij hem vandaan. die blumehofers stonden wel erg in de hoek hoor.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

JohnWx

Citaat van: Zoldar op juni 05, 2012, 15:24:09
over f. de With gesproken.



deze heb ik bij hem vandaan. die blumehofers stonden wel erg in de hoek hoor.

die spelert ?


ja zo klinkt het voor hem het mooist
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op juni 05, 2012, 16:30:16
En hoe is dat dan?

ik heb zijn oren niet maar klinkt daar wewl prettig
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op juni 05, 2012, 14:26:07
F. de With
Is dat de man van de gemodificeerde cd,s, de houten omhoog houw blokjes voor je luidprekerkabels en de alternatieve stopcontacten voor veel geld ?
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Citaat van: Paul op juni 05, 2012, 16:49:24
Is dat de man van de gemodificeerde cd,s, de houten omhoog houw blokjes voor je luidprekerkabels en de alternatieve stopcontacten voor veel geld ?

alles heeft zijn prijs als je iets wilt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Ik heb nog houten wasknijpers leggen....kopuh?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Citaat van: John Wx op juni 05, 2012, 16:57:56
alles heeft zijn prijs als je iets wilt
Daarom ben ik blij met de nuchterheid van het hififorum, een kwestie van nadenken en relativeren.
Wij Hollanders zijn toch nuchtere mensen ? Oh ja wanneer het ons uitkomt.   :| :angel:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

nou nou jongens jullie zijn aan het dissen  8-)


als mensen er baat bij hebben moeten ze dat doen



vergeet alleen nooit dat Fritz voor mij onder ze eindbakken die blokjes ging doen een eindbak schoot zo het meubel af  :-D ja dat zijn zware eindbakken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

#1404
Citaat van: bramdg op juni 05, 2012, 12:26:21
http://link.marktplaats.nl/563637986

Mordaunt-Short Performance 6 ...was dit niet het model dat stond bij Marantz Eindhoven toen het marantzforum daar eens aanwezig was ?

Ja klopt ik heb ze gehoord en nog een aantal anderen mensen van het Forum op een SA-7S1/SC-7S1/2X SC-9S1 wat exotische kabels en ruimte is voor heel veel geld acoustisch aangepast

De ruimte is behoorlijk groot en speaker klinken vrij neutraal ,maar hele grote ruimte ongv 70 vierkante meter en acoustische aanpassingen maken het alweer heel anders als in een woonkamer ,het was een luisterervaring  :kwijl: :kwijl: om niet te vergeten in ieder geval  notworthy notworthy en was ik gelijk verziekt  :schater:

bramdg

Citaat van: Marantz 81 op juni 05, 2012, 17:14:13
Ja klopt ik heb ze gehoord en nog een aantal anderen mensen van het Forum op een SA-7S1/SC-7S1/2X SC-9S1 wat exotische kabels en ruimte is voor heel veel geld acoustisch aangepast

De ruimte is behoorlijk groot en speaker klinken vrij neutraal ,maar hele grote ruimte ongv 70 vierkante meter en acoustische aanpassingen maken het alweer heel anders als in een woonkamer ,het was een luisterervaring  :kwijl: :kwijl: om niet te vergeten in ieder geval  notworthy notworthy en was ik gelijk verziekt  :schater:

oeiiii Arjan is het daar misgegaan met jou ? ....dat je steeds meer en verder wou gaan en sindsdien wel wat wissels gemaakt  hebt.... :?

ben blij dat ik niet geweest ben dan ....heb er hier alvast geen last van van die vreemde ziekte  :-D  :-P
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Marantz 81

Citaat van: bramdg op juni 05, 2012, 19:29:00
oeiiii Arjan is het daar misgegaan met jou ? ....dat je steeds meer en verder wou gaan en sindsdien wel wat wissels gemaakt  hebt.... :?

ben blij dat ik niet geweest ben dan ....heb er hier alvast geen last van van die vreemde ziekte  :-D  :-P

Ow nee jo al veel eerder  clown1 het gaat prima overigens  :-D

Het is wel zo dat door de sets die ik gehoord heb dat je aangestoken wordt inmiddels ben ik meer dan tevreden met wat ik heb staan ,wel een aardig setje  :-P   heb ook nog nagedacht om een PM11S1 of SC11S1 en SM11S1 te kopen maar het houd een keer op ,had wel mogelijk geweest maar wou ook graag een mooie auto  byebye

bramdg

Citaat van: Marantz 81 op juni 05, 2012, 20:08:47
Ow nee jo al veel eerder  clown1 het gaat prima overigens  :-D

Het is wel zo dat door de sets die ik gehoord heb dat je aangestoken wordt inmiddels ben ik meer dan tevreden met wat ik heb staan ,wel een aardig setje  :-P   heb ook nog nagedacht om een PM11S1 of SC11S1 en SM11S1 te kopen maar het houd een keer op ,had wel mogelijk geweest maar wou ook graag een mooie auto  byebye

Ja klopt je mag blij zijn met wat je nu hebt .........mooi zorgvuldig op gekomen ....tja Pm11S1 of meer en dan weer nieuwe speakers en dan zijn we weer vertrokken hé  :-D....
Hier is het nu ook even bekomen van de laatste aanwinst en alle nieuwe bekabeling ...juist nog jumpersetje voor tss de LF en HF binnen paar weken ofzo.....Na tijdje slorpt audio meer en meer tijd en geld op hé en daarbuiten zijn er nog kosten en andere hobby's hé  :-D
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Marantz 81


Marantz 81