Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

jowa

Hoi Chris, de versterker is zo te zien op z'n voorkant gevallen.
Vandaar de melding van ingedrukte knoppen.
De bovenzijde is een aantal millimeters naar achter geschoven, zichtbaar op bijgevoegde foto 1.
Dit heeft als effect dat de plek waar de bovenzijde vast zit aan de achterkant vervormd is, zie foto's 2 en 3.

De voorkant heeft dus zo'n opdoffer gehad dat de hele kast krom is. Wat dit voor effect heeft op de inhoud...
Wat ik gezien heb bij servers die krom waren door transport, wil ik deze niet hebben  :no:.

cz79

Je hebt er echt werk van gemaakt, dank je!

Marantz 81

Als ik geen andere auto had gekocht ,had wim zijn pm11 nu hier gestaan  HB

Deze zou ik zelf ook niet kopen ,die heeft echt een flinke oplawaaier gehad zeg  :-o


Marantz 81


Marantz 81


jowa

Citaat van: cz79 op juni 03, 2012, 00:25:54
Je hebt er echt werk van gemaakt, dank je!

Graag gedaan.

BTW. Hij staat al op €705  :-o
Als je goed kijkt naar de derde foto, zie je dat de rechter knop verder is ingedrukt i.v.m. de linker knop.
Ik ben benieuwd welke valtest deze versterker heeft moeten doorstaan. Wat zonde zeg.


Marantz 81


JohnWx

Citaat van: jowa op juni 04, 2012, 23:32:57
Graag gedaan.

BTW. Hij staat al op €705  :-o
Als je goed kijkt naar de derde foto, zie je dat de rechter knop verder is ingedrukt i.v.m. de linker knop.
Ik ben benieuwd welke valtest deze versterker heeft moeten doorstaan. Wat zonde zeg.

nieuw norm ? zonder doos 2 meter ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

#1389
Citaat van: John Wx op juni 04, 2012, 23:54:35
nieuw norm ? zonder doos 2 meter ?

Ja dat is een nieuwe olympische discipline John. Dat jij dat nog niet wist.

JohnWx

Citaat van: joep op juni 05, 2012, 07:17:34
Ja dat is een nieuwe olympische discipline John. Dat jij dat nog niet wist.


Ik heb al moeite met over de Baarnsche krant te springen doe ik hou alles dicht bij de grond  :lol:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

bramdg


http://link.marktplaats.nl/563637986

Mordaunt-Short Performance 6 ...was dit niet het model dat stond bij Marantz Eindhoven toen het marantzforum daar eens aanwezig was ?

PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

JohnWx

Citaat van: bramdg op juni 05, 2012, 12:26:21
http://link.marktplaats.nl/563637986

Mordaunt-Short Performance 6 ...was dit niet het model dat stond bij Marantz Eindhoven toen het marantzforum daar eens aanwezig was ?

bijna, die waren gemodificeerd door Kennie wat hij met elke speaker doet als hij een demo geeft
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SB_Marantz

Did he told you his secret JJ?  :-D
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

JohnWx

Citaat van: SB_Marantz op juni 05, 2012, 13:54:59
Did he told you his secret JJ?  :-D

nee stond gewoon vermeld in de hvt en homestudio  :-D door F. de With
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.