Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

huub1

ik zeg ook niet dat ik een accuphase zou willen was alleen benieuwd naar jullie mening.
heb nu een musical fedilety 308. integrade. ben daar wel content mee. HB
luxman l507u. versterker. plus 308cd  a32 tuner.
acoustic energy AE 1 signature. op de orginele stands.
velodyne dd10 sub.
micro seiki dd 40. platenspeler.

joep

Prima. Als je een beetje set hebt is het al moeilijk om echt iets beter te vinden. Ga je bij een ander luisteren naar een set ook al kost die 10 maal zo veel dan is het toch eerst schrikken dat het verschil niet groter is. En dan ga ik nog van een positief verschil uit.

JohnWx

Citaat van: joep op maart 31, 2012, 10:39:54
Eigenlijk wel John. Maar wat maakt het uit. Je moet gewoon een E460 kopen met een DP900. Kost wat maar dan heb je ook wat. En nu kan het nog voordat de overheid al ons geld nu weer aan Spanje gaat weggeven. Nu leef je nu kun je er van genieten en straks heb je alleen maar spijt dat je het niet hebt gekocht. Er zijn niet veel dingen waar je echt van kunt genieten. En dan bedoel ik echt echt. Heb vorige week alle afleveringen van de Amerikaanse TV-show "The big C" gezien. Wat staat er bij Lo ook al weer? O ja "Doe de dingen die je leuk vindt en geniet ervan." Wijze raad John.

ja dan is de vraag wat is groot en wat is klein verschil, zal het me ex vragen Joep

je leeft nu ben ik helemaal met je eens en probeer het ook dank voor je reaktie Joep


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.


cz79

Ze zien er in ieder geval anders uit dan de meeste andere luidsprekers

joep

Citaat van: jowa op april 02, 2012, 21:05:10
Voor Lo  ;D : http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/131365/Dynaudio-Confidence-C2-luidsprekers.html

Koopje toch?  clown1 ;)



Ik zeg doen! Heb ik weer een reden om bij Lo op bezoek te gaan. Heb ik eigenlijk wel een reden nodig?

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Ook niet het goede merk  :-D :wink:






Er staat geem PMC op

joep

Citaat van: lo op april 02, 2012, 21:17:35
:no:

Niet de goeie kleur.

Staat volgens mij best mooi bij jou. Zo'n lichte kleur.

JohnWx

Citaat van: joep op april 02, 2012, 21:24:25
Staat volgens mij best mooi bij jou. Zo'n lichte kleur.

is de trend
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep


Marantz 81


JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op april 02, 2012, 21:56:46
Maple  puke

nee je hebt gelijk als je lang genoeg wacht word iets gewoon weer een trend
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

Over smaak kun je alleen twisten met mensen die smaak hebben.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.