Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Zoldar

ja 1 meter is dan wel een soort waslijntje tussen de speaker en kast. gaat de vrouw niet goed vinden.  :mrgreen:
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marvin

Als je ze in de tuin zet misschien, maar dan nog is een meter ook niet meer dan een paar sokken.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op maart 08, 2012, 19:04:57
Mooie vloerstaande speakers: Dynaudio 72SE.

http://link.marktplaats.nl/538686862

Tis omdat u moderator bent dus zeg ik maar, wat een fijn merk zeg  :-P


Van een oud forumlid was het een zeer goede optie jij als moderator (stereo  notworthy )
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Mooie speakers je ziet ze maar zelden aangeboden ,vindt ze wel stevig aan de prijs  :-)

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op maart 09, 2012, 09:46:21
Mooie speakers je ziet ze maar zelden aangeboden ,vindt ze wel stevig aan de prijs  :-)

wees blij anders had iedereen ze  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Blijft mooi om te zien  :kwijl: Daar kan Accuphase nog wat van leren :evil:

Marantz 81

Citaat van: cz79 op maart 09, 2012, 20:05:04
Blijft mooi om te zien  :kwijl: Daar kan Accuphase nog wat van leren :evil:

Je hebt toch niet teveel wisky gezopen gisteren  clown1 :schater:

lo

Dat wou ik net posten maar je bent me voor :schater: :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Nee hoor dat kan ik gewoon broodnuchter menen  :-D

Marantz 81


lo

Citaat van: cz79 op maart 09, 2012, 20:09:24
Nee hoor dat kan ik gewoon broodnuchter menen  :-D

Nu moet ik toch echt aan je gaan twijfelen :yes: :-D
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

 :-D :-D :-D

Nee hoor Accuphase is mooi en Marantz is ook mooi, zo goed? (geen geruzie met een mod  :evil:)

joep

Citaat van: cz79 op maart 09, 2012, 20:27:09
:-D :-D :-D

Nee hoor Accuphase is mooi en Marantz is ook mooi, zo goed? (geen geruzie met een mod  :evil:)

Heel verstandig. Als ik eerlijk moet zeggen dat xxxxxxxxxxxxx minder is omdat toch duidelijk xxxxxxxxxxxx te horen is en xxxxxxxxxxxxxxxxx omdat iedereen weer dat xxxxxxxxxxxxxxxxx is. Zeker als je eerlijk gaat xxxxxxxxxx met een xxxxxxxxxxx moet het iedereen duidelijk zijn. En bewijs is er genoeg dat xxxxxxxxxxxxxxx samen met xxxxxxxxxx en xxxxxxxxxxxxx dan hoef ik ook niet te xxxxxxxxxxx dat een merk als xxxxxxxxxxx te geven. Zeker als daar de boxen xxxxxxxxx en xxxxxxxxxxx weet je het zeker en maken ze je ook niets meer wijs.

Zo dit wilden ik even duidelijk stellen. Dan maar een ban van 6 maanden.