Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: cz79 op januari 15, 2012, 12:50:14
John, dat is niet wat ik zeg maar JIJ plaats een foto van de buitenkant van de winkel en ik zeg je alleen dat MIJ dat helemaal niets zegt, een schitterende winkel(pand) met prutverkopers/adviseurs vindt ik nog steeds een rotwinkel. Ik heb er gewoon geen prettige ervaringen mee en als je binnenkomt is het nou niet echt rustig even lekker kijken naar mooie apparatuur.  (gewoonweg omdat het te vol staat)

voor jouw werkt dat niet maar gelukkig zijn er nog een paar andere winkels om te gaan kijken
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Klopt, misschien is het nuw el anders bij Ruad, ik ben er alleen tot nog toe niet zo enthousiast over.

JohnWx

Citaat van: cz79 op januari 15, 2012, 13:21:58
Klopt, misschien is het nuw el anders bij Ruad, ik ben er alleen tot nog toe niet zo enthousiast over.

je bent verwend  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Nee hoor, ik hou van een behoorlijke winkel en niet van een magazijn clown1


JohnWx

Citaat van: cz79 op januari 15, 2012, 20:56:26
Nee hoor, ik hou van een behoorlijke winkel en niet van een magazijn clown1

dat zeg ik high end
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Zelfs IKEA is nog netter opgeruimd en overzichtelijker, maar ik zal als ik er in de buurt ben weer eens kijken of ik mijn mening moet herzien

JohnWx

Citaat van: cz79 op januari 15, 2012, 21:03:50
Zelfs IKEA is nog netter opgeruimd en overzichtelijker, maar ik zal als ik er in de buurt ben weer eens kijken of ik mijn mening moet herzien

:schater:

hij is goed



ps:IKEA is gewoon top
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Ja hoor met top degelijke producten enzo  :no: :schater: Ikea is prima en je hebt er een hoop leuke spullen maar je gaat er niet lekker een dagje op uit om even te gaan shoppen bij de IKEA, althans wij niet!(in tegenstelling tot 10 miljoen andere Nederlanders op tweede Kerstdag)


huub1

#1090
Advertentie: 521304573 . monitor audio pl 200.

iets voor zoldar ben je in een keer klaar. pompom
luxman l507u. versterker. plus 308cd  a32 tuner.
acoustic energy AE 1 signature. op de orginele stands.
velodyne dd10 sub.
micro seiki dd 40. platenspeler.

Zoldar

Ik heb ze op het oog. Maar wat is de meerwaarde tov van de GX300? Drivers zijn dezelfde afmetingen. Vind ze niet mooier in ieder geval. Heb ze zien spelen bij dezelfde dealer waar de GX300 staan.

Zat ook nog even echter een Zu Audio aan die hier in de buurt te koop staat. Helaas verkocht. Ushers zijn ok neregens te beluisteren in het westen van NL. Staat nu een setje mini dancer 1 DMD in enschede.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

huub1

voor ushers moet je bij W&W, in enschede zijn heeft ook zu audio.
luxman l507u. versterker. plus 308cd  a32 tuner.
acoustic energy AE 1 signature. op de orginele stands.
velodyne dd10 sub.
micro seiki dd 40. platenspeler.

Zoldar

thanx but no thanx. woon in rotterdam.
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden