Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Ik vind het werkelijk één van de allervervelendste hifi 'winkels' (meer stouwmagazijn aangezien alles tot het plafond vol staat) in NL, en ik vind niet dat je er vriendelijk en goed geholpen wordt.


JohnWx

Citaat van: cz79 op januari 14, 2012, 22:23:38
Ik vind het werkelijk één van de allervervelendste hifi 'winkels' (meer stouwmagazijn aangezien alles tot het plafond vol staat) in NL, en ik vind niet dat je er vriendelijk en goed geholpen wordt.

Waar moeten ze het anders kwijt ?

Ik vind Jan een prachtige kerel

Hoe ben je dan niet goed geholpen en wat is goed ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Ziet er toch netjes uit
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

In een kelder of opslag ruimte.
Ze hebben spullen staan en geen normale luisterruimte, het staat altijd vol met dozen en kratten (pal voor de ingang) en als ik er een kwartier rondloop en er hangen drie man aan de balie (te klesten) en niemadn vraagt of die me kan helpen vindt ik dat niet echt een goede aanpak.

Ik ken Jan niet, misschien is het een heel geschikte man en ben ik gewoon een paar keer op het verkeerde moment geholpen door verkeerde mensen, dat kan maar dat draagt niet echt bij voor een positief gevoel van mijn kant.

Ik zal er nog wel eens langsgaan (als ik wat nodig heb) en eens kijken of het ondertussen anders is, de laatste keer was een jaar terug.

cz79

Citaat van: John Wx op januari 14, 2012, 22:31:17
Ziet er toch netjes uit

Tja de buitenkant alleen zegt me niet zoveel, als je binnenkomt is het gewoon een pakhuis

Marantz 81

Accuphase is enorm waarde vast en superieure bouwkwaliteit maar naar mijn mening echt veels te duur voor die leeftijd  :?

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op januari 14, 2012, 22:17:56
Ruad Hifi? puke

Prijzen te hoog simpel. Staan ook maanden bij hem te koop.

Kijk beter bij het bedrijf WW in Enschede.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: cz79 op januari 14, 2012, 22:32:50
Citaat van: John Wx op januari 14, 2012, 22:31:17
Ziet er toch netjes uit

Tja de buitenkant alleen zegt me niet zoveel, als je binnenkomt is het gewoon een pakhuis

Ze zijn al 2 jaar weg uit Adam  violent1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

#1074
Citaat van: Whisper.nl op januari 14, 2012, 22:36:49
Citaat van: cz79 op januari 14, 2012, 22:17:56
Ruad Hifi? puke

Prijzen te hoog simpel. Staan ook maanden bij hem te koop.

Kijk beter bij het bedrijf WW in Enschede.

Groet Whisper

toch verkoopt hij veel ook op internet en het voordeel kan zijn als je inruilt je gewoon een goede prijs krijg en dat is bij veel winkels niet zeker niet op 2de hands

zo heeft elke winkel plussen en minnen het is wel een winkel waar veel kan als je er vaker komt

voordeel was ook in Adam dat is een wereld stad daar worden prijzen betaald of het niks is, komen gewoon mensen binnen waarvan je al ziet dat het geld niet gestort is via de boekhouder van een firma  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Citaat van: John Wx op januari 14, 2012, 22:50:18
Citaat van: cz79 op januari 14, 2012, 22:32:50
Citaat van: John Wx op januari 14, 2012, 22:31:17
Ziet er toch netjes uit

Tja de buitenkant alleen zegt me niet zoveel, als je binnenkomt is het gewoon een pakhuis

Ze zijn al 2 jaar weg uit Adam  violent1

Daar vlak bij de Jan Tooropstraat was het niet heel veel minder hoor, ook alles op elkaar gestapeld, maar wel iets minder dan nu. Wellicht doen ze hele goede zaken, ik vind het er alleen niet uit zien en dat nodigt me niet uit om daar iets te gaan kopen.

Whisper.nl

#1076
Citaat van: John Wx op januari 14, 2012, 22:53:40
Citaat van: Whisper.nl op januari 14, 2012, 22:36:49
Citaat van: cz79 op januari 14, 2012, 22:17:56
Ruad Hifi? puke

Prijzen te hoog simpel. Staan ook maanden bij hem te koop.

Kijk beter bij het bedrijf WW in Enschede.

Groet Whisper

toch verkoopt hij veel ook op internet en het voordeel kan zijn als je inruilt je gewoon een goede prijs krijg en dat is bij veel winkels niet zeker niet op 2de hands

zo heeft elke winkel plussen en minnen het is wel een winkel waar veel kan als je er vaker komt

voordeel was ook in Adam dat is een wereld stad daar worden prijzen betaald of het niks is, komen gewoon mensen binnen waarvan je al ziet dat het geld niet gestort is via de boekhouder van een firma  8-)

Excuus ik heb een andere ervaring.

Geprobeert een Van de Medevoort ma 220 in te ruilen voor een Accuphase.

Laat ik het kort houden door te zeggen dat de deal niet is doorgegaan.

GRoet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

#1077
Citaat van: cz79 op januari 14, 2012, 23:36:39
Citaat van: John Wx op januari 14, 2012, 22:50:18
Citaat van: cz79 op januari 14, 2012, 22:32:50
Citaat van: John Wx op januari 14, 2012, 22:31:17
Ziet er toch netjes uit

Tja de buitenkant alleen zegt me niet zoveel, als je binnenkomt is het gewoon een pakhuis

Ze zijn al 2 jaar weg uit Adam  violent1

Daar vlak bij de Jan Tooropstraat was het niet heel veel minder hoor, ook alles op elkaar gestapeld, maar wel iets minder dan nu. Wellicht doen ze hele goede zaken, ik vind het er alleen niet uit zien en dat nodigt me niet uit om daar iets te gaan kopen.

dus als een winkel mooi is koop ik er dat is wat je zegt ?

zullen daarom ook niet veel winkels dicht gaan omdat ze teveel geld uitgeven wat niks met audio te maken heeft

niet om Ruad naar voren te schuiven helemaal niet want soms kan Jan behoorlijk nors zijn/eigenwijs maar zo heeft elk mens een handleiding

en dat ze goede zaken doen zou voor mij juist wel vertrouwen geven en niet zoals zaken die in eens dicht zijn zoals RAF een jaar geleden en mensen hun spullen kwijt waren
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

John, dat is niet wat ik zeg maar JIJ plaats een foto van de buitenkant van de winkel en ik zeg je alleen dat MIJ dat helemaal niets zegt, een schitterende winkel(pand) met prutverkopers/adviseurs vindt ik nog steeds een rotwinkel. Ik heb er gewoon geen prettige ervaringen mee en als je binnenkomt is het nou niet echt rustig even lekker kijken naar mooie apparatuur.  (gewoonweg omdat het te vol staat)

JohnWx

Citaat van: cz79 op januari 15, 2012, 12:50:14
John, dat is niet wat ik zeg maar JIJ plaats een foto van de buitenkant van de winkel en ik zeg je alleen dat MIJ dat helemaal niets zegt, een schitterende winkel(pand) met prutverkopers/adviseurs vindt ik nog steeds een rotwinkel. Ik heb er gewoon geen prettige ervaringen mee en als je binnenkomt is het nou niet echt rustig even lekker kijken naar mooie apparatuur.  (gewoonweg omdat het te vol staat)


volgens mij word een succes alleen bepaald door omzet en goede verkopers zijn de mensen die je iets verkopen wat je niet wilt, gewoon verkopen wat op voorraad is maar laten we deze discussie maar voorbij laten gaan

maar een winkel is toch om iets te kopen niet om te kijken hoe mooi het erbij staat daarom gaan vaak dat soort winkels over de kop voorbeelden genoeg de afgelopen jaren

ze hebben in ieder geval aanbod genoeg 2de hands
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.