Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Paul op januari 04, 2012, 19:01:02
Citaat van: lo op januari 04, 2012, 18:58:50
Ennnnn.... nog maar eentje :-D

http://verkopers.marktplaats.nl/17434673

Tsjonge jonge ze komen zomaar met bosjes voorbij :yes:
Vindt je het gek ? Heb je gelezen en gehoord hoe de loonstroken er het eind van de maand uitzien ?    redface puke

Ja wat hebben we het slecht in NL  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Dan gaan er voor een heleboel mensen misschien wel hele mooie aanbiedingen voorbij komen.  :-P
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op januari 04, 2012, 19:16:32
Dan gaan er voor een heleboel mensen misschien wel hele mooie aanbiedingen voorbij komen.  :-P

absoluut daar is niks mis mee, maar net zoals bij elke "crisis" gaan de prijzen 2de hands ook mee  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Hangt ervan af hoe groot het aanbod wordt natuurlijk. En het is natuurlijk ook zo dat als je wat te koop hebt, men er vaak ook "niets" voor over heeft.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op januari 04, 2012, 19:26:03
Hangt ervan af hoe groot het aanbod wordt natuurlijk. En het is natuurlijk ook zo dat als je wat te koop hebt, men er vaak ook "niets" voor over heeft.

mensen hebben snel geld nodig dus lage verkoopsprijs denk ik eerder
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


cz79

Citaat van: Marantz 81 op januari 04, 2012, 19:54:50
Citaat van: lo op januari 04, 2012, 18:57:04
Arjan!!
Ik denk dat je kunt onderhandelen om ze thuis uit te proberen.  :yes:

http://link.marktplaats.nl/517646470

:no:

Bekende verkoper! Heb ik ook mijn Luidsprekers vandaan (ooh ja en kabels en mods)

lo

Denk je dat hij die speakers uit zou willen lenen om ze vrijblijvend te testen thuis?
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op januari 04, 2012, 20:54:02
Denk je dat hij die speakers uit zou willen lenen om ze vrijblijvend te testen thuis?

Ja Lo in crisis tijd doe je alles voor de verkoop  :-P
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Louis Raatjes een beetje kennende maakt hij daar geen enkel probleem van......en anders noem je mijn naam maar  :schater: :schater: :schater:

JohnWx

Citaat van: cz79 op januari 04, 2012, 21:26:40
Louis Raatjes een beetje kennende maakt hij daar geen enkel probleem van......en anders noem je mijn naam maar  :schater: :schater: :schater:

Dat is toch de Jomanda van de audio
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

Nee hoor gewoon iemand die weet wat hij doet met luidsprekers en apparatuur, hij heeft ook zijn eigen luidsprekerlijn, werkt zelf ook veel met het Metropool orkest.

JohnWx

Citaat van: cz79 op januari 04, 2012, 21:45:40
Nee hoor gewoon iemand die weet wat hij doet met luidsprekers en apparatuur, hij heeft ook zijn eigen luidsprekerlijn, werkt zelf ook veel met het Metropool orkest.

Ja zeg ik een Audio Jomanda  :-P

De een loopt met hem weg de ander niet 
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

zoals altijd bij iedereen in HiFi wereld toch?

JohnWx

Citaat van: cz79 op januari 05, 2012, 05:34:17
zoals altijd bij iedereen in HiFi wereld toch?

Het is ook altijd jammer dat mensen die een eigen kijk/visie hebben door de andere helft worden neer gesabelt

Heb ik het over de concullega's


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.