Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81


Janver

Hier kan uw reclame staan!

JohnWx

Citaat van: Janver op augustus 21, 2011, 11:01:43
Voor mensen die nog een Musical Fidelity V-DAC zoeken:

http://hifi.nl/nieuws/43655/Voucheractie-Musical-Fidelity-V-Serie.html

mooie aktie voor een nieuwe  :yes:

in verhouding blijven deze dacs net zoals die dac magic erg duur 2de hands daarom ook maar een SONY SDP-EP90ES gekocht meer meer voor minder
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Wat bezielt zo iemand toch....... snap er niks van...... de aanbieder misschien ook niet.  :schater:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

En nog maar eens eigen merk pormoten. Mooie accuphase E-550

http://link.marktplaats.nl/477097636

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op augustus 24, 2011, 18:43:01
En nog maar eens eigen merk pormoten. Mooie accuphase E-550

http://link.marktplaats.nl/477097636

troep kan geen banaan in

ja een echte zo groot zijn die klemmen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

 :schater:
Kan wel banaantje in hoor, plaatje effe d'r uit pulken en wala...... althans zo kan het bij de mijne zegt men. :-D
En over de grootte van de terminals.... daar heb je wel gelijk in.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81


MadVillain

Staat weer een bakbeest van een oldschool PM15 op marktplaats. Hopen dat ik hem nu wel te pakker krijg :P

Sander

Citaat van: MadVillain op augustus 28, 2011, 21:50:56
Staat weer een bakbeest van een oldschool PM15 op marktplaats. Hopen dat ik hem nu wel te pakker krijg :P

Vind je die machine beter als de pm11s1 die ook in dezelfde prijsklasse op mp staat?

Kheb ze geen van beiden in het echt gehoord dus ik zou het echt niet weten :p

Ben in ieder geval wel benieuwd waarom je die PM15 liever wil hebben als de pm11s1
Lijkt me toch dat de versterkers erg aan elkaar gewaagt zijn.
Ik zou dan gevoelsmatig voor een jonger model gaan :)

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

joep

Denk dat de PM-11 echt een heel stuk beter is dan de PM-15.

Sander

Citaat van: joep op augustus 28, 2011, 22:06:51
Denk dat de PM-11 echt een heel stuk beter is dan de PM-15.

Maar heb je ze allebij wel een naast elkaar gehoord?
Of was het verschil zo groot dat dat niet nodig was?
Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink