Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Citaat van: Marantz 81 op augustus 11, 2011, 22:02:12
ja genoeg aanbod momenteel  pompom ook Confindence C2 en C4

Ook heeeeeeeelllllllllllll mooi  :kwijl:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

heb eroverna gedacht maar dan ga ik erop achteruit ,en dat wil ik niet  :no:

alles is minder geen MSP ,maar SP drivers, tweeter is minder , filter is minder

zijn wel mooie speakers  :yes: :yes:

WimPeu

Wacht nou even de 27ste af Arjan. Ik neem dan Siltech en de Ushers mee...misschien denk je dan opeens heel anders over deze zaken... :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op augustus 11, 2011, 22:42:00
heb eroverna gedacht maar dan ga ik erop achteruit ,en dat wil ik niet  :no:

alles is minder geen MSP ,maar SP drivers, tweeter is minder , filter is minder

zijn wel mooie speakers  :yes: :yes:

ik heb ze gehad 2x omgevallen veel te smal van onder
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op augustus 11, 2011, 22:42:00
heb eroverna gedacht maar dan ga ik erop achteruit ,en dat wil ik niet  :no:

alles is minder geen MSP ,maar SP drivers, tweeter is minder , filter is minder

zijn wel mooie speakers  :yes: :yes:

ik denk als jij veel meer/anders/beter wil dat je zwaar in de buidel moet tasten die 52se is gewoon top dat zijn sommige speakers nou eenmaal gewoon af


net zoals usher zie je ook haast niet aangeboden of etude of piega  :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

#786
Citaat van: WimPeu op augustus 11, 2011, 22:51:44
Wacht nou even de 27ste af Arjan. Ik neem dan Siltech en de Ushers mee...misschien denk je dan opeens heel anders over deze zaken... :angel:

ben je bang dat je die van mij niet meer kunt beluisteren  :-D zo snel zal het ook niet gaan  :angel:


@ John  ja ze zijn erg goed maar ook weer niet superieur ,nee niet beter deze kunnen een laag neerzetten op hogere volume,s  :-o dat je denkt van dat kan toch helemaal niet  :roll: maar een monitor heeft zo zijn beperkingen in het laag anders idd een vloestaander  pompom het zijn met name die rollende bass die ik mis en op lagere volume,s een vloerstaander geeft ook een voller geluid door een dubbelle mid driver in tandem

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op augustus 11, 2011, 23:13:17
Citaat van: WimPeu op augustus 11, 2011, 22:51:44
Wacht nou even de 27ste af Arjan. Ik neem dan Siltech en de Ushers mee...misschien denk je dan opeens heel anders over deze zaken... :angel:

ben je bang dat je die van mij niet meer kunt beluisteren  :-D zo snel zal het ook niet gaan  :angel:


@ John  ja ze zijn erg goed maar ook weer niet superieur ,nee niet beter deze kunnen een laag neerzetten op hogere volume,s  :-o dat je denkt van dat kan toch helemaal niet  :roll: maar een monitor heeft zo zijn beperkingen in het laag anders idd een vloestaander  pompom

dat is logisch maar liever laag tot hier en perfect dan laag iets verder en het is pruim of laag en top en veel centjes minder, het zijn keuzes

die 52se  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

dat maakt het ook erg lastig  :yes: vandaar ook geen overhaaste beslissing

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

alleen de blijkbaar zwaar geliefde sr14  :-D