Marktplaats tip's Part 2

Gestart door lo, juli 14, 2010, 18:59:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Marantz 81


JohnWx

Citaat van: Niber op juni 14, 2011, 23:32:23
Aah...ik dacht dat ze snel van hun voorraad af wilden.

Hoe kom jij aan deze wijsheid trouwens? Ervaring mee?


erg veel ervaring in de retail van audio en spreek nog steeds erg veel mensen uit die wereld


als je van voorraad af wil krijg je centjes van Marantz om in het produkt te stoppen maar niet door een mega prijsverlaging dat mag niet en heb je een erg groot probleem, dan gaat elke winkel zijn eigen prijs maken en heeft Marantz een probleem dat gebeurt dus niet
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

 :?




ik zoek nog een Sponsor  :schater:

JohnWx

Citaat van: Marantz 81 op juni 14, 2011, 23:54:47
:?




ik zoek nog een Sponsor  :schater:


je maakt een vereniging aan of een stichting en zeg dat je inzet voor een bepaald doel en vraag subsidie aan doen ze ook in Amsterdam in bepaalde deelraden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Citaat van: Marantz 81 op juni 14, 2011, 23:46:05
:kwijl: :kwijl: :kwijl: :kwijl: notworthy notworthy notworthy notworthy


http://link.marktplaats.nl/457923543  :angel:

Hoe goed ook maar ik vind ze niet mooi om te zien...hoop nu niet tegen een paar schenen te schoppen. :oops:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op juni 15, 2011, 00:16:24
Hoe goed ook maar ik vind ze niet mooi om te zien...hoop nu niet tegen een paar schenen te schoppen. :oops:
Ik vind ze ronduit lelijk, ik zal dat nooit zo direct zeggen als jij, Wim.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

WimPeu

Citaat van: f.luisteraar op juni 15, 2011, 00:19:48
Ik vind ze ronduit lelijk, ik zal dat nooit zo direct zeggen als jij, Wim.  :wink:

:-D
Ach het is net als met vrouwen...als ze van binnen maar goed zijn.  :angel:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op juni 15, 2011, 00:20:40
:-D
Ach het is net als met vrouwen...als ze van binnen maar goed zijn.  :angel:
Dat is een rekbaar begrip.  :angel:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

JohnWx

regelbare cinch pluggen -10 -15 -20 db

misschien makkelijk

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

Citaat van: WimPeu op juni 15, 2011, 00:16:24
Hoe goed ook maar ik vind ze niet mooi om te zien...hoop nu niet tegen een paar schenen te schoppen. :oops:

nee waarom het is maar net wat je mooi vindt  pompom  het is geen Catwalk model wel een gouden hartje  :-D

Whisper.nl

Speciaal voor Marantz 81  :angel:

http://link.marktplaats.nl/457992324     :kwijl: :kwijl:

groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Mexicaanse Hond

Het valt me op dat veel mensen heel makkelijk bereid zijn andermans geld uit te geven.  :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

joep

Citaat van: f.luisteraar op juni 16, 2011, 09:20:02
Het valt me op dat veel mensen heel makkelijk bereid zijn andermans geld uit te geven.  :wink:

Ja, das lekker makkelijk, eigenlijk doe ik niets liever. Maar helaas moet ik maar al te vaak mijn eigen beurs trekken.