Ode aan Michael Jackson

Gestart door manuarmata, juni 26, 2009, 21:56:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

manuarmata

Vandaag zijn we een muzieklegende verloren. Vanavond geen TV voor me maar de Motown jears CD collectie aan mijn buizenversterker gehangen, en met een bodempje whisky in de aanslag afscheid nemen van het idool uit mijn kinderjaren.

Rust in vrede Michael.

drees62

Ook hier de DVD's History I en II uit de kast gehaald. Net zitten kijken naar het optreden voor MTV in 1995 (met Slash), werkelijk fenomenaal.
Vorige week de elpee van Thriller nog gekocht op Marktplaats, best wel bizar eigenlijk.

Michael, thankx for de Music!

JohnWx

Hij wilde zelf RESPECT voor de man

Maar had niks met dit persoon
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

MadVillain

Vandaag nog Earth song gedraait. Blijft een machtige plaat.

Zijn oudere albums zijn iig tijdloos.

cheese

ik ben niet zon michael fan, maar wel zeker respect voor wat hij voor de muziek heeft gedaan.....en ik denk(hoop) dat hij nu uit zijn lijden is verlost.

gr Cheese
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

HiFi gek

Een groot man is heengegaan , dat is zeker .
Zelf had ik totaal niets met zijn muziek , maar dat terzijde gelaten .



Groeten  EDWIN  B

Lapti

Vroeger ge-wel-dig-e nummers gemaakt/performed, dont stop till you get enough, billie jean, human nature om er maar een paar te noemen

Daarna vond ik het allemaal niet zo bijzonder meer.

En het niveau van toen zou nooit meer gehaald worden.

MJ, i salute you
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos