It's a beautiful day

Gestart door vielzweck, mei 30, 2009, 10:47:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vielzweck

Oude hippies onder ons herinneren zich bovenstaande duitse folkband ongetwijfeld bijv hun nummer White Byrd.

Echter it's a beautiful day for shure want vanavond speelt de enige echte Boss op pinkpop.  hello hello

Bruce Springsteen die man die ooit door een recencist begin jaren 70 werd gelanceerd als de opvolger van Bob Dylan.

Spoedig werd duidelijk dat Bruce Springsteen vooral zichzelf had uitgevonden.

Tussen 1971 en 2002 bezocht ik elk jaar Pinkpop. We waren ervan overtuigd dat iemand van het kaliber 'Springsteen' onbereikbaar was voor het festival  maar.......finally at last......

Voor allen die de kant van Landgraaf opgaan hoop ik dat ik een fantastisch concert zal zien  :wink:

Voor mij is Bruce de enige echte rock 'n roller die de wereld nog bezit.  :yes: :yes: :yes:





Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

WimPeu

Citaat van: vielzweck op mei 30, 2009, 10:47:30


Voor mij is Bruce de enige echte rock 'n roller die de wereld nog bezit.  :yes: :yes: :yes:







Nou, vorig jaar had ik kaarten voor het concert in Arnhem. Wij ales geregeld. Vrij nemen, oppas regelen, Hotel gereserveerd. Een ding vergeten, nl niet naar de radio geluisterd die dag. Bij aankomst in Arnhem zag mijn vrouw een bord met daarop doodleuk de meedeling dat het concert 1 dag verplaatst werd. nopompom Wij konden die dag niet dus geld voor de kaarten (reisgeld ed pleite) terug gekregen en geen Bruce.
Hij had stem problemen die dag maar 1 dag later was dat wel weer goed genoeg. Hmmm ik noem dat niet echt Rock n Roll. Hij wil het publiek alleen het beste van zich zelf geven maar het mag blijkbaar ook weer niet te veel kosten want anders had ie nog wel een paar dagen meer rust genomen.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

vielzweck

Citaat van: WimPeu op mei 30, 2009, 11:23:34
Nou, vorig jaar had ik kaarten voor het concert in Arnhem. Wij ales geregeld. Vrij nemen, oppas regelen, Hotel gereserveerd. Een ding vergeten, nl niet naar de radio geluisterd die dag. Bij aankomst in Arnhem zag mijn vrouw een bord met daarop doodleuk de meedeling dat het concert 1 dag verplaatst werd. nopompom Wij konden die dag niet dus geld voor de kaarten (reisgeld ed pleite) terug gekregen en geen Bruce.
Hij had stem problemen die dag maar 1 dag later was dat wel weer goed genoeg. Hmmm ik noem dat niet echt Rock n Roll. Hij wil het publiek alleen het beste van zich zelf geven maar het mag blijkbaar ook weer niet te veel kosten want anders had ie nog wel een paar dagen meer rust genomen.

was dat nodig dan? :evil: :wink:
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

WimPeu

Net z'n optreden op Pinkpop gezien. Was weer geweldig hoor. notworthy Weer opnieuw balen dat het vorig jaar mis gelopen was. Ik heb alleen net niet mee gekregen waarom er een andere drummer bij was.  Iemand???
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

vielzweck

#4
citaat engelse wikipedia:

Jay Weinberg (born September 8, 1990) is an American drummer. He plays with the punk band The Reveling and is currently touring as a substitute with Bruce Springsteen's E Street Band.

Jay is de zoon van:

citaat engelse wikipedia:

Maxwell Sachel Weinberg (born April 13, 1951 in Newark, New Jersey) is an American drummer and television personality, most widely known as the drummer of the E Street Band since 1974 and as the leader of The Max Weinberg 7, the house band for Late Night with Conan O'Brien as well as The Tonight Show with Conan O'Brien, where the band will become Max Weinberg and the Tonight Show Band.

Max heeft verplichtingen bij deze late night show en zoonlief (godverdomme pas 18 jaar) is een meer dan uitstekende vervanger.

Leuk om te zien hoe Bruce zich als een (groot)vader over deze jongen ontfermde (voortdurend contact zoeken)

Het is nu drie dagen geleden en ik ben nog steeds aangeslagen en overdonderd door de show, Wim jongen neem een stukje extra hypotheek, doe je schoonmoeder in de aanbieding, zet je marantzen op marktplaats  :-o :-o en ga kijken waar dan ook in Europa.
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Paul

Hoe "the boss" het publiek mee kreeg........in 1 woord fantastisch.
Daar wil ik nog wel eens een avond vullend programma van zien. :wink: pompom

En zijn band bestaat al 10 jaar uit de zelfde leden, en dat wil wat zeggen in deze tijd.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

vielzweck

Citaat van: Paul op juni 02, 2009, 10:43:06
Hoe "the boss" het publiek mee kreeg........in 1 woord fantastisch.
Daar wil ik nog wel eens een avond vullend programma van zien. :wink: pompom

En zijn band bestaat al 10 jaar uit de zelfde leden, en dat wil wat zeggen in deze tijd.

de kern van de band al meer dan 30 jaar   :-)
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

WimPeu

De zoon van....cool zeg. 8-) Hij had soms ook wel van die zelfde enthousiaste bewegingen. Knap gedaan.

Heeft Bruce ook een zoon??  :-D  Kunnen we een generatie verder op deze manier!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

vielzweck

Citaat van: WimPeu op juni 02, 2009, 17:08:24
De zoon van....cool zeg. 8-) Hij had soms ook wel van die zelfde enthousiaste bewegingen. Knap gedaan.

Heeft Bruce ook een zoon??  :-D  Kunnen we een generatie verder op deze manier!

zaterdagavond waren wij allen kind van Bruce  :angel: :angel: :wink:
Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

WimPeu

Citaat van: vielzweck op juni 02, 2009, 10:29:03
...doe je schoonmoeder in de aanbieding.......


Ik ben nu bezig op MP voor een leuke advertentie. De advertentie groep is duidelijk...antiek en kunst  :-D, maar in welke rubriek????  Ah, ik zie het al...curiosa!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

vielzweck

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

Paul

Citaat van: WimPeu op juni 02, 2009, 17:40:39
Ik ben nu bezig op MP voor een leuke advertentie. De advertentie groep is duidelijk...antiek en kunst  :-D, maar in welke rubriek????  Ah, ik zie het al...curiosa!!
Met of zonder bezemsteel ?  :-D  clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site