Zijn er hier U2 fans?

Gestart door Jeroen, mei 06, 2009, 20:51:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xander32

#45
Citaat van: Jeroen op januari 03, 2010, 18:17:58
Ja Sander Muse is inderdaad ook een hele goede band. Ik ga ze echter voor de 1e keer live zien aankomende zomer want dan gaan we naar Werchter (waar nog meer goede bands komen).
Ik heb ook de live cd/dvd HAARP en vind deze echt geweldig en ook nog eens goed opgenomen .

Gr. Jeroen
HAARP is een gaaf concert maar m.i. niet echt mooi opgenomen.
Ga zelf Muse zien in de Goffert HB (juni).


Sander.

Jeroen

Daar zat ik dus ook aan te denken alleen we daarmee gewacht omdat we bang waren dat het Nederlands elftal dan moet voetballen, en ja hoor we hadden gelijk ze moeten op 19 juni voetballen. Dus gelukkig kunnen we ze op Werchter bewonderen samen met Pearl Jam, Greenday, Ramstein en Pink (wat minder).

Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Marantz 81

@ xander32

goffertpark nijmwegen ?


ik vindt U2 ook errug goed ,laatste album vindt ik wel aardig

die teksten van Ramstein zijn ook errug af en toe hoor  :no:  ze doen er wel vuurwerk bij als ze optreden  :lol:

xander32

Citaat van: Marantz 81 op januari 03, 2010, 20:12:41
@ xander32

goffertpark nijmwegen ?


ik vindt U2 ook errug goed ,laatste album vindt ik wel aardig

die teksten van Ramstein zijn ook errug af en toe hoor  :no:  ze doen er wel vuurwerk bij als ze optreden  :lol:
Yep, Goffert te Nijmegen - 19e juni. Idd. tegelijk met WK voetbal - maar wij zijn een groter fan van Muse dan het NL elftal :-P. Doe voor de vorm wel mijn orange boxershort aan :-).

Sander.

Marantz 81

dan ga ik er misschien ook wel heen   :-)
ticketservice ,mojo ?

voetbal heb ik helemaal niks mee dus maakt voor mij niks uit

xander32

Citaat van: Marantz 81 op januari 03, 2010, 20:39:21
dan ga ik er misschien ook wel heen   :-)
ticketservice ,mojo ?

voetbal heb ik helemaal niks mee dus maakt voor mij niks uit
http://www.eventim.nl/cgi-bin/customer.dll


Sander.