Zijn er hier U2 fans?

Gestart door Jeroen, mei 06, 2009, 20:51:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jeroen

Dan moet je deze link maar eens aanklikken en geniet van U2 live (en in HD beeld en geluid). Dit is tevens de nieuwe single Magnificent bij Letterman HB HB HB, 1 woord ervoor kippenvel.

http://www.youtube.com/watch?v=VEGOb48gIe4&feature=related

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

HiFi gek

Ik hou beslist niet van U2 .

Groeten  EDWIN  B

Totofan

Ik vind U2 best wel goed, alleen het laatste album kan mij (nog) niet echt bekoren.
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Marantz 81

#3
ik vindt U2 helemaal geweldig  :yes: :-D

ga in juli ook naar de arena  byebye

vindt de sound van dit nieuwe nummer ook weer echt super goed ,net als hun teksten
heb de nieuwe cd ook vindt niet alles goed maar heb je meestal met een CD 

Jeroen

Citaat van: HiFi gek op mei 07, 2009, 17:52:30
Ik hou beslist niet van U2 .

Groeten  EDWIN  B

Smaken verschillen nu eenmaal.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Jeroen

Citaat van: Totofan op mei 07, 2009, 19:41:42
Ik vind U2 best wel goed, alleen het laatste album kan mij (nog) niet echt bekoren.


Hoeveel keer heb je het al beluisterd? Bij de meeste Cd's van U2 moest ik altijd even wennen alleen bij deze staan er nummers die mij meteen raken.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

WimPeu

U2 doet me niks meer. Eind jaren 80 begin jaren 90 vond ik ze geweldig. Maar Achtung Baby ( een door velen bejubeld album overigens) kon mij niet meer bekoren. Daarna zijn ze wat mij betreft het spoor compleet bijster geworden. Met hippe pakken grote video dingen en nog grotere brillen. De laatste paar platen komen ze weer een beetje met de benen op de grond maar voor mij hoeft het allemaal niet meer zo. Die Bono vind ik eigenlijk een irritant mannetje tegenwoordig.

In mijn ogen een van de meest (na de Stones, die spelen gewoon vals) overgewaardeerde bands.

Slechts mijn mening, ik heb ook voorliefde voor bands waar anderen weer onwel van worden. En zo hoort het ook!!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Jeroen

Citaat van: WimPeu op mei 07, 2009, 22:16:28
U2 doet me niks meer. Eind jaren 80 begin jaren 90 vond ik ze geweldig. Maar Achtung Baby ( een door velen bejubeld album overigens) kon mij niet meer bekoren. Daarna zijn ze wat mij betreft het spoor compleet bijster geworden. Met hippe pakken grote video dingen en nog grotere brillen. De laatste paar platen komen ze weer een beetje met de benen op de grond maar voor mij hoeft het allemaal niet meer zo. Die Bono vind ik eigenlijk een irritant mannetje tegenwoordig.

In mijn ogen een van de meest (na de Stones, die spelen gewoon vals) overgewaardeerde bands.

Slechts mijn mening, ik heb ook voorliefde voor bands waar anderen weer onwel van worden. En zo hoort het ook!!

En welke voorliefde voor welke bands heb jij dan?

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

WimPeu

#8
Citaat van: Jeroen op mei 08, 2009, 10:36:11
En welke voorliefde voor welke bands heb jij dan?

Gr. Jeroen

We moeten in dit geval spreken over bands waar je hun hele oeuvre van weet te waarderen. Dat zijn niet veel.
Bands/ artiesten die in mijn ogen geen slechte (soms wat minder soms geniaal)  platen hebben gemaakt:
Rush
Dream Theater
Led Zeppelin
AC/DC
Coldplay
REM
Bruce Springsteen

U2 heeft natuurlijk met The Joshua Tree & The Unforgettable Fire juweeltjes afgeleverd. Zo zijn er veel meer acts te noemen met memorabele releases. Ik noem in dat kader ook Pink Floyd met The Dark Side of the Moon & Wish You Were Here en zo kan ik nog wel uren doorgaan.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Lapti

Alleen new years day vind ik een leuk nummer van U2
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

koale

#10
Rush is inderdaad een wereldband evenals AC/DC. Ik heb bijna alle cd's en dvd's van ze in mijn collectie. Toch vind ik ook U2 in dit rijtje thuis horen. Geweldige cd's en dvd's. Maar zo heb ik nog wel veel meer bands die in dit rijtje moeiteloos meekunnen.

Totofan

Citaat van: Jeroen op mei 07, 2009, 21:31:33
Hoeveel keer heb je het al beluisterd? Bij de meeste Cd's van U2 moest ik altijd even wennen alleen bij deze staan er nummers die mij meteen raken.

Gr. Jeroen


Ik heb de CD een keer of 4 beluisterd, het is bij mij fifti fifti wat ik mooi vind.
Ik geef de moet nog niet op hoor, echt afkraken doe ik de cd ook niet, het is bij mij een vijfje.
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Jeroen

Ik wil het toch even kwijt, ik ga weer naar UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU2  pompom pompom pompom en wel in Parijs (Stade de France). Ik was even bang dat de kaarten niet zouden aankomen, en na vele mails die niet beantwoord werden lag er gisteren een berichtje in de bus dat ik een aangetekende brief kon afhalen op het postkantoor. En ja hoor de kaarten zijn in mijn bezit.
Na 2 concerten in de Arena heb ik het daar wel gezien en moet ik zeggen dat ik bij de Vertigo tour wel goed geluid had, en dat kwam met name dat ik vooraan bij het podium stond.
De laatste keer vond ik het een drama (niet U2 maar wel de mensen erom heen) er hing een gespannen sfeer.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.

Marantz 81


Jeroen

Dat zal wel gaan lukken alleen moeten we wel lang wachten, het concert is pas 18 September volgend jaar. Maar we wilden niet meer naar de Arena en in Parijs zijn we nog nooit met zijn tweeën geweest dus we maken er maar een leuk romantisch weekend ervan redface.

Gr. Jeroen
Yamaha RX-A1010, Naim Supernait, Naim hicap DR, Naim ND5XS, Oppo bdp-103 darbee edition, Linn Majik 140, Linn Majik 112 & 10x linn unik , B&W db3d, jvc DLA-X5900WE, Lehmann Black Cube, Rega RP40, i-qube V2 / dragonfly red een AT ATH-A7 hoofdtelefoon.