hoe groot is je CD collectie

Gestart door BernHardN, februari 13, 2009, 09:51:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

WimPeu

Citaat van: dmeerpa op februari 16, 2009, 17:47:21

Zelf download ik heeeeeeel veel, hierdoor heb ik andere muziek ontdekt buiten Dance en Trance, denk maar aan The Eagles, Dire Straits (heb ondertussen een album of 6 legaal gekocht van hen).

Als ik de Album echt goed vind koop ik die uiteindelijk toch.

Dus jij had tot voor kort (pre MP3 tijdperk) nog nooit van The Eagles en Dire Straits gehoord????  :-o
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

dmeerpa

Citaat van: WimPeu op februari 16, 2009, 18:38:49
Dus jij had tot voor kort (pre MP3 tijdperk) nog nooit van The Eagles en Dire Straits gehoord????  :-o

Ja  redface

Ik kende Hotel California wel van horen, maar dat de Eagles zijn, heb ze leren kennen nadat ik anderhalf jaar geleden een copy :angel: kreeg van hun CD.

Dire straits, zo'n anderhalf jaar gelden via een gecopiëerde CD  :angel:

O,dertussen zitten nog zo'n paar kleppers in mijn originele collectie zoals Ray Charles, Eric Clapton, Miles David, ...
Marantz Cinema 40 , SACD 30n
Rotel RB-991
Dune HD Max (te koop)
X-box Series X met KODI
Chromecast met Google TV
Pioneer PDP-6080D
Zone 1 : Wharfedale Opus 2 (soon Elysian 4), Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustic A25

Mexicaanse Hond

Citaat van: Totofan op februari 14, 2009, 17:11:01
Als je die van 320kbs heb die gaan nog wel, maar de meeste zijn toch wel van mindere kwaliteit.
Het is jammer dat Apple niet wat harder aan de weg heeft getimmerd met dit formaat.

Marvin

goed, ik had dan al wel van andere muziek gehoord dan dance/trance..
verder ben ik het nog steeds helemaal met je eens....  :schater:

Mexicaanse Hond

Citaat van: dmeerpa op februari 16, 2009, 19:06:32
Ja  redface

Ik kende Hotel California wel van horen, maar dat de Eagles zijn, heb ze leren kennen nadat ik anderhalf jaar geleden een copy :angel: kreeg van hun CD.

Dire straits, zo'n anderhalf jaar gelden via een gecopiëerde CD  :angel:

O,dertussen zitten nog zo'n paar kleppers in mijn originele collectie zoals Ray Charles, Eric Clapton, Miles David, ...

Is home taping downloaden toch nog ergens goed voor... :-D

Marvin

dat is juist de onderschatte kracht van downloaden....  :-)

WimPeu

Misschien moet ik dan eens wat Dance en Trance gaan DL-en!! Daar ben ik echt niet in thuis. Tips???(om te proberen als ouwe rocker :-D)
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Sander

Marantz SR8002
Marantz SA7001KI
B&W CM7(front)
B&W CMC (Center)
Jamo compact 500 (Surround)
Squeezebox classic
W&M LS-01
v/d Hul Royal Yade
Oehlbach NF1 Interlink

MadVillain

Hopelijk wel de oude stijl van Umek :-D Lanicor, Gatex ed.

Zijn nieuwe minimal stijl (zoals veel andere dj's die vantevoren lekker bezig waren, Marco Carola bv) doet mij helemaal niks.


Check maar eens Jeff Mills, Robert Hood, Derrick May als tip.


Anders als Trance stijl, Deadmau5

Marvin

DJ Jean. it-records. dat vind me vader ook leuk... :lol:

MadVillain

Of Aphex Twin...... :roll:

Om naar een uiterste te gaan. Daar is ook dat vage plaatje van m'n avatar van

Marvin


WimPeu

Rustig jongens...ik heb net UMEK binnen en aan het luisteren (320  :-D) Wel ff wennen :-D :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

MadVillain

Hardstyle! Vooral van begin 2000 was ik regelmatig op een hardstyle feetje te vinden. Toen het steeds harder werd was ik afgehaakt.


Check ook eens DJ Skinhead, Temper Tantrum, Oliver Chesler, Atari Teenage Riot, Speed Freak, Rob Gee voor het hardere werk  :evil:

MadVillain

Citaat van: WimPeu op februari 16, 2009, 20:18:38
Rustig jongens...ik heb net UMEK binnen en aan het luisteren (320  :-D) Wel ff wennen :-D :-D


Check anders www.beatport.com of www.djdownloads.com

Er is veel op stijl te vinden/zoeken. Laatste nieuwe releases. En dan heb je de titel/artiest en dan ergens anders downloaden of gewoon origineel aanschaffen...