Na 11 S1

Gestart door Wout, juli 22, 2022, 21:23:30

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wout

 :-D :-DHallo allemaal, sinds kort heb ik een netwerkspeler weten te bemachtigen de NA 11 S1 een geweldig ding. Ik wil hier ook radio paradijs op ontvangen kan iemand me daar mee helpen.

Vinyl_Fuchs

Via Marantz app of via internet radio (Vtuner?: kan zijn dat je hier een abbo moet afsluiten) zoeken en vervolgens selecteren.
Main set up:
Vv.: Nat Audio Plasma R; E.v. 2x Nat Audio Se1 Mk II; Sacd-speler: Sony scd555 ES met art-speakmod.; Platenspeler: Denon SL 7D; Element: Denon DL-A100; Phono: ASR Audio Basis Exclusive X2; Marantz ND8006; AKG Q701; LS: Klipsch La Scala ALK.

Faxe

Om gebruik te maken van het toevoegen van radiozender van Vtuner moet je tegenwoordig een klein bedrag betalen per jaar. Als je betaald hebt zou het vrij eenvoudig moeten zijn om een zender toe te voegen.

Wout

 :-(ik ben al een tijdje aan het zoeken,met zoekopdracht kan ik ook zo niets vinden valt ook niet mee tussen tienduizenden zenders. Op de bleusound was hij zo gevonden. Iemand nog meer tips. Vtuner heb ik inmiddels. 😜

Faxe

Je bedoelt Radio Paradise neem ik aan?

Als ik hier zoek op Radio Paradise vind ik hem wel: https://marantz.vtuner.com/setupapp/marantz/asp/BrowseStations/Searchform.asp


Wout

 :-Dhoi ik heb hem gevonden op Vtuner,ik had gehoopt dat de kwaliteit beter was dan de bleusound. Op de bleusound kan je nog kiezen voor blues ,rock en nog wat deze zie ik bij V tuner niet staan.  :x