SR6013 geeft beeld ruis op monitor 1/arc

Gestart door Erickov, juli 13, 2022, 16:25:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Erickov

Zoals de titel aangeeft. Ik heb ineens beeld ruis op m'n hdmi monitor 1/arc output. Ik heb dit op verschillende schermen geprobeerd en verschillende hdmi kabels. Niks lijkt te werken. Op m'n monitor 2 output gaat dit wel goed.

Het vreemde is dat is de monitor 1/arc op m'n tv heb aangesloten. Geluid gaat prima. AVR gaat ook netjes aan en uit. Dus geluidstechnisch lijkt er niks aan de hand. Echter beeld, zoals de setup menu zit ruis is. Als ik een andere input kies, bijvoorbeeld game, dan is het beeld ruis en overheersend rood van kleur.

Waar kan dit aan liggen?  Ik heb nog geen factory reset geprobeerd, maar lijkt mij niet dat dat gaat helpen?

Marvin

Misschien dat het helpt als je de stekker er even uit haalt, opnieuw laten opstarten.

Erickov

Citaat van: marvin op juli 13, 2022, 18:30:01
Misschien dat het helpt als je de stekker er even uit haalt, opnieuw laten opstarten.

Helaas ook geprobeerd. Denk dat ik toch maar een factory reset ga proberen. Als ik de instellingen op usb opsla, worden dan ook alle audyssey instellingen opgeslagen? Of moet ik dan weer hele calibratie process doorlopen na het terug inlezen van de settings?

Marvin

Goeie vraag, volgens mij kan je gewoon alles weer inladen.

Marvin

Ik gebruik zelf de Audyssey app, dus die instellingen staan hoe dan ook nog op de iPad.