Kabels

Gestart door tbanis55, december 27, 2019, 13:19:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renes59

Citaat van: Paul op december 28, 2019, 18:19:42
Het zal wel weer dood bloeden René, je zal met je ballen bloot moeten.
Zie het net als Rico - Badr gevecht je zal het moet bewijzen.

Maar weet nu al, het wordt niks.
Geloof niet dat er wat bewezen hoeft te worden. Met de ballen bloot?, neen. Heb al eens iemand op zolder gehad met allerlei kabels. Vooral voedingskabels maar mijn stekkerblok was te slecht om de verschillen te laten horen. De kabels lieten niet horen wat hij in gedachten had. Dan heb ik het dus goed voor elkaar zei ik, daar was hij het totaal niet met eens.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Paul

Daarom, ooit was de wereld plat en nu rond.
Maar we hebben een leuke hobby.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

renes59

Een hele mooie hobby.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

#49
De Meridian speakers van Wim zijn ook hele mooie speakers met dsp en eindtrappen in één ,daar kan maar weinig tegenop ,alleen zal voor velen onder ons de hobby wel een beetje weg zijn aangezien deze verbonden worden met een simpele utp kabel ,ach dan word muziek luisteren een hobby  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

SB_Marantz

Een mooie DSP heeft idd veel voordelen.
Ik weet niet welke mogelijkheden deze ingebouwde heeft?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

CBdicX

#52
Citaat van: TurboMarco op december 31, 2019, 18:34:30
https://www.analogueseduction.net/all-speakers/meridian-dsp72002-digital-active-loudspeaker.html

Het gaat om deze speakers .

Krijg nou wat, hebben ze de komma verkeerd staan, achter de 1 terwijl die achter de 2 moet.............  :-D
En trouwens, die komma moet een punt zijn.

Cornelis1921

Citaat van: CBdicX op februari 10, 2020, 12:52:01
Krijg nou wat, hebben ze de komma verkeerd staan, achter de 1 terwijl die achter de 2 moet.............  :-D
notworthy :gp:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

TurboMarco

https://rog.asus.com/networking/rog-cat7-cable-model/

Oh no, The next cash grab, overpriced netwerk kabel en deze keer van Asus  :roll:

CiteerAsus heeft zijn eerste eigen netwerkkabel onthuld, die onder het ROG-submerk voor gaming valt. De premium ethernetkabel maakt gebruik van aluminiumfolie als shielding. De buitenkant is omhuld in gevlochten nylon. Volgens Asus gaat het om een cat 7-kabel, deze standaard wordt niet erkend door de Telecommunications Industry Association en Electronic Industries Alliance. Er zijn dan ook weinig werkelijke voordelen ten opzichten van cat 6A op netwerken tot en met 10 gigabit per seconde.


(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Als er vraag is is er ook aanbod hè.
Misschien toch eens met zo'n Chinees bedrijf contacten, mooi kabeltje laten maken voor €10 inclusief verzenden.
Die dan op de markt zetten voor minimaal het tienvoudige, en geduldig wachten tot je alle 1000 hebt verkocht.
Paar maanden later de 2.0 met ingestraalde connectoren, komt helemaal goed met dat vervroegde pensioen.... [emoji23][emoji23]

CBdicX

#56
Citaat van: marvin op september 18, 2021, 10:36:32
Als er vraag is is er ook aanbod hè.
Misschien toch eens met zo'n Chinees bedrijf contacten, mooi kabeltje laten maken voor €10 inclusief verzenden.
Die dan op de markt zetten voor minimaal het tienvoudige, en geduldig wachten tot je alle 1000 hebt verkocht.
Paar maanden later de 2.0 met ingestraalde connectoren, komt helemaal goed met dat vervroegde pensioen.... [emoji23][emoji23]

Als je wilt kan ik je helpen.

Doe ik mijn blauwe jurk aan en van die gezondheid sandalen, en dan straal ik die handel voor je in 😁 LOL
Ik heb al weer teveel geld uitgegeven aan audio, dus kan ook wel wat poen gebruiken.........  :-D

kodokan1955

Citaat van: CBdicX op september 18, 2021, 17:27:27
Als je wilt kan ik je helpen.

Doe ik mijn blauwe jurk aan en van die gezondheid sandalen, en dan straal ik die handel voor je in 😁 LOL
Ik heb al weer teveel geld uitgegeven aan audio, dus kan ook wel wat poen gebruiken.........  :-D
[/quo

Dit zegt veel over U als persoon

CBdicX

#58
Dit zegt veel over U als persoon

Deze ontgaat mij geheel.........


Tip van Jomanda :
Zet je reactie NA de quote, en niet er in, dat leest niet prettig.