Over alle bijzondere verbeteringen bedacht voor Audio

Gestart door CBdicX, oktober 04, 2021, 13:37:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

CBdicX

Hallo,
ik trap maar af met iets aparts wat volgens de beschrijving zou moeten werken, de kabels van de vloer met een kabel lifter.

En dit voor een liefhebbers prijs van rond de 100 euro voor 4 stuks plastic, tot 1000enden euro's voor zeer speciale materialen zoals Glas, Magnesium, Exotische houtsoorten, en ik kwam Panda Bamboe tegen (foto 1), die lijkt mij het beste, maar voor wat weet ik eigenlijk niet. :-P

Foto 4 is een DHZ lifter, dat kan toch niet werken een stukje kartonkoker en elastiek, want het kost niks  :yes:

Ook wel lekker met stofzuigen, die krengen op de vloer, en hoe zal de gemiddelde dame hierop reageren ?

JohnWx

Denk wel dat het bijdraagt aan het groter geheel van ............... :-D
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

CBdicX

Citaat van: John Wx op oktober 04, 2021, 15:45:42
Denk wel dat het bijdraagt aan het groter geheel van ............... :-D

Dit ook  :lol:

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

CBdicX

Citaat van: John Wx op oktober 04, 2021, 17:22:40
Absoluut meer demping  :-D

Als je deze in het midden van de kamer zet heb je absoluut een super demping.
Werkt misschien wel net zo goed als Audyssey ect. maar kost veel meer in de loop van jaren.

CBdicX

#5
Dit is ook wel een fraaie, een USB kabel, alleen verkrijgbaar in 1 meter, kosten: 900,00 euro.

De beschrijving wat dit allemaal doet is geweldig........

Jammer dat ze geen speakerkabel leveren  :-o

https://jcat.eu/product/signature-usb-cable/



En ze hebben een LAN kabel, u weet wel, die van de Ziggo kamer aansluiting naar het modem.....
1400,00 euro

https://jcat.eu/product/signature-lan-cable-gold-m12-x/


Jcat is schijnbaar zelf nog niet geheel overtuigd van wat ze verkopen:

Most likely the best sounding Ethernet cable available.

Paul

Natuurlijk fantastisch als je met bovengenoemde je set naar een hoger niveau kan tillen. 🎵 🎼 🎶 🏁
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Had vanmiddag ook zo,n Jomanda achtige audio beleving.
Mijn Dab+ radio stond op Sky z,n deuntje te spelen, maar met de gordijnen dicht had ik echt geen idee waar het geluid vandaan kwam. [emoji443]

Echt niet uit te leggen. [emoji849]

Verstuurd vanaf mijn moto e6s met Tapatalk

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Hoewie Loewie

Citaat van: CBdicX op oktober 04, 2021, 17:38:11
Dit is ook wel een fraaie, een USB kabel, alleen verkrijgbaar in 1 meter, kosten: 900,00 euro.
https://jcat.eu/product/signature-usb-cable/
:schater: Ik gebruik een USB-kabel van een Canon scanner voor de verbinding tussen mijn laptop en mijn USB DAC. Gratis geleverd bij de scanner...........

Receiver 2216 1515 - Tuner 2050 ST-50 - Deck 5010 SD1015
Setups: PM-KI Pearl Lite-PM6005-CD5005 / PM5004-CD5004-ST6003 / SR5023-CD5003
Heul veul Superscope Website: www.superscopeaudio.nl

CBdicX

Citaat van: Hoewie Loewie op oktober 05, 2021, 10:08:26
:schater: Ik gebruik een USB-kabel van een Canon scanner voor de verbinding tussen mijn laptop en mijn USB DAC. Gratis geleverd bij de scanner...........

Goed bezig 👍👍

JohnWx

Citaat van: Hoewie Loewie op oktober 05, 2021, 10:08:26
:schater: Ik gebruik een USB-kabel van een Canon scanner voor de verbinding tussen mijn laptop en mijn USB DAC. Gratis geleverd bij de scanner...........

Maar nu print je printer niet goed meer  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Hoewie Loewie


Receiver 2216 1515 - Tuner 2050 ST-50 - Deck 5010 SD1015
Setups: PM-KI Pearl Lite-PM6005-CD5005 / PM5004-CD5004-ST6003 / SR5023-CD5003
Heul veul Superscope Website: www.superscopeaudio.nl

CBdicX

#12
Een prachtige collectie van Audio verbetering producten.
Veel om hoogfrequent vervuiling tegen te gaan wat het geluid schijnt te beïnvloeden.

https://www.akikoaudio.com/nl/

Een van de fraaiste vind ik de Akiko Audio Neutral Link die in de meterkastzekering geplaatst moet worden.
Prachtige naam voor een stukje koper.
Vroeger als de zekering vaker stuk ging heb ik er wel eens een spijker tussen gezet, ging ook goed  :-D

Dit is ook een fraaie:
Akiko Audio Loudspeaker Tuning Chip (ook verkrijgbaar voor andere audio en video toepassingen)

De nieuw ontwikkelde energetische Tuning Chips zijn in staat de energiestromen te harmoniseren (denk dat Jomanda hier heel opgewonden van raakt  :-D )op plaatsen die voorheen voor onze andere tuning producten onbereikbaar waren. De techniek bestaat uit het permanent aanbrengen van harmoniserende energie, die overgedragen wordt op de plaats waar de Tuning Chip wordt aangebracht. De signaaloverdracht wordt hierdoor verbeterd.

De Tuning Chip bestaat uit een zelfklevende metaalfolie als informatiedrager, voorzien van een zwarte afwerking met een zeer fraaie holografische bedrukking. Het aanbrengen gaat snel en eenvoudig.
De Tuning Chips hebben elk hun eigen formaat, vorm en specifieke toepassingsgebied.



Maar de grote marketing truc hier is natuurlijk een mooi verhaal, en het belangrijkste, prijzen waarvan je zegt baad het niet, dan schaad het niet, en betaalbaar voor iedereen.

CBdicX


Ik ben er een beetje ingedoken, die "audio verbeteringen" die vaak meer thuis horen op een andere planeet, ik verbaas mij steeds meer.
Ik ben het aan het samenstellen, er volgen er meer........ :yes:

jrm

Citaat van: CBdicX op oktober 06, 2021, 10:20:50
Ik ben er een beetje ingedoken, die "audio verbeteringen" die vaak meer thuis horen op een andere planeet, ik verbaas mij steeds meer.
Ik ben het aan het samenstellen, er volgen er meer........ :yes:

Ik ben benieuwd, maar vind het nu al leuk  :schater: