APK Marantz PM-95

Gestart door Mr Marantz, augustus 26, 2007, 19:03:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SB_Marantz

Hier wat foto's van de apk keuring van de versterker van onze Marco;

Diverse transistoren stonden al los in de tin dus de boel maar eens opnieuw opgesoldeerd.
Verder is de versterker nog in een aardige staat dus het blijft hoogstwaarschijnlijk alleen bij soldeerverbindingen herstellen. :wink:




Op deze foto kun je duidelijk de scheurtjes in de soldeerverbindingen zien zitten


Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

TurboMarco

Dus als ik het goed begrijp valt het nog enigzins mee?

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Ik heb hem thuis aangesloten :-D,het klinkt toppie!!!

thx S.B   hello hello
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Paul

Citaat van: Marco op augustus 27, 2007, 19:59:37
Ik heb hem thuis aangesloten :-D,het klinkt toppie!!!

thx S.B   hello hello

Kan je er weer ff tegenaan voor de komende 5 jaar.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

D.A.R.R.Y.L.

Ik neem aan dat ie na het doorsolderen niet beter is gaan klinken   :| :-D ?

TurboMarco

Citaat van: D.A.R.R.Y.L. op augustus 27, 2007, 20:37:01
Ik neem aan dat ie na het doorsolderen niet beter is gaan klinken   :| :-D ?
ik zou het niet durven zeggen Ramon,ik heb een hele tijd naar een andere set geluisterd dus het verschil van voor APK en na is moeilijk in te schatten,een iritant kraakje(knisperend geluid op linker kanaal ) is iig weg.
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

D.A.R.R.Y.L.

#6
Goed dat de 95 iig onderhanden is genomen; rotte soldeercontacten zijn the root of all evil!!
SB Marantz = SoldeerBout Marantz ;-)