Meet an greet op 30 oktober bij sts digital

Gestart door viceadmiraal61, september 02, 2010, 12:02:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Citaat van: jrm op oktober 23, 2010, 13:56:31
Helaas moet ik mij afmelden...zit met mijn been in niet-belastbaar gips, dus even niet autorijden...
Veel plezier volgende week!

groet,

Marcel

Jammer Marcel, anders hadden we mogelijk nog even bij kunnen praten.
Volgende keer beter.

Beterschap!!

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

thepioneer

Ik was even benieuwd hoe het gaat de 30e. Want er komen veel zo te lezen maar is er een beperkte aantal per keer? Omdat ik had gevraagd voor de middag en ik nog geen lijst heb gezien van degene die dan kan komen.


Grts Ronald
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

lo

Ik heb Fritz vandaag nog gesproken op de AV-nu beurs. Op mijn vraag op welk tijdstip ik het best kon komen vertelde hij hat het een inloop dag bij hem is, dus je bent altijd welkom. Het zal op momenten wel lekker druk kunnen zijn denk ik.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Totofan

Helaas kan ik niet komen, door persoonlijke omstandig heden.

Groet Marcel
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

viceadmiraal61

ik denk dat er aardig wat mensen komen..maar jullie weten staan plaatsen voor de helft van de prijs
ik heb maar 1 g-spot......sorry sweetspot,dus dat wordt stoelendans.....maar hoop veel luisteraars
te ontmoeten neem ook zelf cd ,s mee..tot 30 okt van 10 t/m 11 s,avonds.

Whisper.nl

Citaat van: viceadmiraal61 op oktober 27, 2010, 19:44:22
ik denk dat er aardig wat mensen komen..maar jullie weten staan plaatsen voor de helft van de prijs
ik heb maar 1 g-spot......sorry sweetspot,dus dat wordt stoelendans.....maar hoop veel luisteraars
te ontmoeten neem ook zelf cd ,s mee..tot 30 okt van 10 t/m 11 s,avonds.

Nice, ik zal een paar favo cdtjes meenemen.
Bedoel je dat je open huis houdt van 10.00 uur tm 23.00 uur. ??  Respect hoor.

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Eip

Ik wil ook graag komen, en neem ook een paar cd's mee.   :yes:


  Gr  Eip.
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

viceadmiraal61

ja het wordt een lange dag maar.........lekkere muziek en jullie duwen mij er wel door heen.
ik hoop dat het druk wordt

HiFi gek

Ik zou in eerste instantie ook komen samen met een ander forum genot , ik bedoel genoot .

Maar helaas heeft deze persoon zich afgemeld , ik kom dan ook niet .


Groeten  EDWIN  B

lo

Maaaaaarrrrrrrrrrrrrr(rollende RRRRRR)............... d'r komen nog meer forum genoten pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

cz79

Ik kom ook tegen het iend van de middag of 's avonds, ik moet nog even overleggen met de Supreme Allied Commander (vrouw dus...) hello

viceadmiraal61

ja die heb ik ook boven mijn..... admiraal  netty de with  mijn vrouw  en als viceadmiraal zit ik er een rang
onder....maar heb wel mijn eigen hokje

lo

Half elf vertrokken vanochtend, (zo'n twee uur er overgedaan met heenweg ivm file nopompom) en rond 17:30u weer terug thuis. Ik kan zeggen dat het erg leuk en gezellig was bij Fritz. Onder het genot van een kop koffie en wat later een mok soep, zijn er heel wat CD's de revue gepasseerd. Weer een aantal forumgenoten leren kennen oa: The pioneer en zijn vrouw, Whisper.nl, CZ79 en nog een aantal niet marantz forum genoten. Ieder had diverse CD's van huis mee genomen om te beluisteren. Mooie muziek gehoord. Minder goede CD's vielen ook door de mand. Van gedachten gewisseld over hoe CD's klinken tgv het afmixen. (Fritz heeft hier een heel uitgesproken mening over, en dat is ook precies de manier zoals hij het op CD zet pompom). Russische koren, Japanse kodo drums, STS test CD's, mooie vrouwen stemmen......., Tsja eigenlijk te veel om op te noemen is voorbij gekomen. Naar CD's geluisterd met een doorschijnend label en deze vervolgens van een lichtdicht label voorzien. Verbluffend het verschil is duidelijk waarneembaar. In een bijzonder ontspannen sfeer een gezellige middag gehad. Het klonk al indrukwekkend vorig jaar toen ik bij Fritz was, ik denk dat het nu nog iets verfijnder, preciezer en realistischer is. Fritz heeft in mijn beeld nog een aanpassing aan zijn plaffond gedaan en de plaats van de speakers is iets naar achteren verschoven tov van vorig jaar.

Fritz ik wil je heel hartelijk danken voor de gastvrijheid en de leuke middag die ik, en de rest ook wel denk ik, heb mogen hebben bij je notworthy notworthy nopompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

#43
Yep, (ik zag de file al aankomen en ben binnendoor gereden van Ede naar Amersfoort)
Het was weer het grote genieten.
Een stage die de set neer zet maakte op mij deze keer ook weer een grote indruk.
Een oplossend vermogen waar, van plezier, je tenen krom van gaan staan.

Het luisteren: Ja op de hot spot, precies in het midden, hoor je elk detail.
Machtige drums , een mooie zangstem, de instrumenten. Het klonk als een klok.

Zoals Lo al schreef de slechte cd's vielen al bij de eerste noten door de mand.
Een paar van mij mag ik alleen nog maar thuis beluisteren.

Tijd voor een tweak. We hebben Fridrik Karlsson beluistert.
Eerst zonder en daarna met label.
De luisteraars zijn/waren het met mekaar eens.
Het klinkt warmer, breder en dieper. Er zit meer leven in.
Verbaasd was ik door de eenvoud. Maandag ff naar de pc winkel.

Beste Fritz bedankt voor de gastvijheid en plezier die we hebben mogen beleven.

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Verrassend hè, de invloed van dat CD label.
Zou je ze niet bij bijv. dynabite kunnen kopen. Is volgens mij iets waarmee je CDR's of CDRW's mee kunt labelen. Misschien dat er ook nog wel software bij zit om het label van de originele aanblik te voorzien?
Als je wat gevonden hebt dan hoor ik het wel.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.