Recensie Marantz PM KI Pearl

Gestart door VK, februari 25, 2010, 17:13:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

VK

Een zeer lovende recensie van de PM KI Pearl op HIFI.nl, getest in combinatie met de UD 8004.

http://www.hifi.nl/recensies/4082/Marantz_PM_KI_Pearl.html

Cheers,

VK.

kdt

Zoals reeds verwacht een uitstekende recensie. Maar ik vraag met toch af of Marantz het bij 500 exemplaren wereldwijd houdt; ik heb al in diverse HiFi-zaken een set zien staan en van enkele zaken weet ik dat ze erg goed verkopen. Ze staan zelfs in de nieuwste Marantz brochure, en daar staat niet bij dat de oplage gelimiteerd is.
ROTEL RC 1570 vv * RB 1582 mk2 ev * CD 17 mkII M * ST 17 M * Magnepan MG 12  * Lindemann Limetree Network * AudioQuest bekabeling * IsoTek Aquarius * Furutech stroomgroep * Furutech powercables * Synology DS215

mars

Citaat van: kdt op februari 28, 2010, 14:47:37
Zoals reeds verwacht een uitstekende recensie. Maar ik vraag met toch af of Marantz het bij 500 exemplaren wereldwijd houdt; ik heb al in diverse HiFi-zaken een set zien staan en van enkele zaken weet ik dat ze erg goed verkopen. Ze staan zelfs in de nieuwste Marantz brochure, en daar staat niet bij dat de oplage gelimiteerd is.

oi,

Ik geloof dat de gelimiteerde oplage inhoud; dat de 500 bewuste versterkers ook daadwerkelijk door Ken Ishiwata ondertekend zijn................nou ja geloof ik, denk ik  :?
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun