Marktplaats tip's?

Gestart door WimPeu, juni 28, 2009, 11:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 09, 2010, 20:36:47
Kunnen we niet gewoon een tijdje versterkers ruilen, John? Hebben we allebei eens iets anders zonder het meteen kwijt te zijn. Da's niet zweven, da's niet vreemdgaan, da's partnerruil.  :-D

let the music SWING  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 09, 2010, 20:36:47
Kunnen we niet gewoon een tijdje versterkers ruilen, John? Hebben we allebei eens iets anders zonder het meteen kwijt te zijn. Da's niet zweven, da's niet vreemdgaan, da's partnerruil.  :-D
Citaat van: jwx op juni 09, 2010, 20:39:10
let the music SWING  :-)

:schater: :schater:
Schavuiten :evil:
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Vroegah veel avondjes wezen swingen, maar toen betekende dat nog gewoon dansen... :mrgreen:

lo

Tsja, al die veranderingen zijn voor ons niet meer bij te houden :-o
Gelukkig hoef ik dat ook niet persé :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

@Lo

ja is een erg mooie versterker  :-)  heb ik alleen een sponsor nodig  :-D

lo

Citaat van: Marantz 81 op juni 09, 2010, 22:07:09
@Lo

ja is een erg mooie versterker  :-)  heb ik alleen een sponsor nodig  :-D

Thuisfront lief aan kijken?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

het is tijd om dat te verlaten  :-D

Marantz 81


JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.


JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 11, 2010, 18:39:26
Toch denk ik dat je er spijt van krijgt.  :|

Spijt is iets moois
Dan weet je wat je lief hebt
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op juni 11, 2010, 18:41:11
Spijt is iets moois
Dan weet je wat je lief hebt
Aha, je bent een romanticus. 

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 11, 2010, 18:42:53
Aha, je bent een romanticus.

Verzon hem terplekke



hij is nog niet weg


net als met de verleiding de voorpret is het leukst
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Deze is ook wel leuk

Niet onder de 250 euro bieden is kansloos en onzin


maar dat hij op zoveel zou staan had hij ook niet verwacht denk ik


http://link.marktplaats.nl/354158420
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Of zijn vermaanende woorden hebben effect gehad. :lol:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.