Marktplaats tip's?

Gestart door WimPeu, juni 28, 2009, 11:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Kijk zo hoor je nog eens wat. Had jij het hoogste bod tot nu toe :wink:
Succes.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cesar

Nee maar was wellicht wel de eerste die contact opnam... alleen vind ik 1500 euro nog wat veul  :-o
Stereo: PM17mkIIm - CD17MkIII KI - ST17m
HT: SR5400ose - DV7600

lo

Ik ook, heel veel. Ben benieuwd voor hoeveel jij hem gaat krijgen. :-o
Zou een hele mooie combi zijn in je set en ik kan het weten :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Dennis E36

En ik ook :-D
Voor een paar honderd euro minder moet je hem wel kunnen krijgen. Ik heb er meerdere
zien gaan voor tussen de €1000 en €1200 afhankelijk van de staat.

Succes!!!
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Cesar

Thanks  8-)

Ondertussen op marktplaats: PM17+CD17+ST17 allen mkII  8-). Niet de mijne hoor, de paar honderd euro is nog niet overbrugt  :-D
Stereo: PM17mkIIm - CD17MkIII KI - ST17m
HT: SR5400ose - DV7600

lo

Houdt moed, 1500 vind ik erg veel! 1300 a 1350 vind ik realistisch. Uiteindelijk bepaal jij zelf wat je er voor over hebt :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Dennis E36

#1356
Ligt idd aan het bouwjaar. De verkoper geeft aan dat hij in 2004 gekocht is en dan is de prijs die LO aangeeft inderdaad wel realistisch. Ik zou beginnen met 1100 oid  :wink:
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

JohnWx

ik zou voor een PM-16 gaan in het zwart 500 euro


http://link.marktplaats.nl/353814284
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Dennis E36

Citaat van: jwx op juni 09, 2010, 16:45:54
ik zou voor een PM-16 gaan in het zwart 500 euro


http://link.marktplaats.nl/353814284

Doe je hem dus toch wel weg :wink:
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Dan wel, dan niet, dan weer wel :-o
Politiek is er niets bij :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: lo op juni 09, 2010, 19:01:32
Dan wel, dan niet, dan weer wel :-o
Politiek is er niets bij :-D

groet,

lo

Dat heet zwevend
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

OOOOhhhhhhwwwwww, bedoelen ze dat met dat jargon :schater:
Om het maar eens op zijn brabants te verwoorden: vreemdgaan :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Kunnen we niet gewoon een tijdje versterkers ruilen, John? Hebben we allebei eens iets anders zonder het meteen kwijt te zijn. Da's niet zweven, da's niet vreemdgaan, da's partnerruil.  :-D

Dennis E36

Citaat van: Mexicaanse Hond op juni 09, 2010, 20:36:47
Kunnen we niet gewoon een tijdje versterkers ruilen, John? Hebben we allebei eens iets anders zonder het meteen kwijt te zijn. Da's niet zweven, da's niet vreemdgaan, da's partnerruil.  :-D

:-D :-D :-D
Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp