Marktplaats tip's?

Gestart door WimPeu, juni 28, 2009, 11:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op april 17, 2010, 09:18:30
wat zei de kardinaal ook alweer

ich habe es nicht gewusst

:angel:

Katholieken en ontkennen, een heilige twee-eenheid.  :roll:

hasselblad

#1141
Marantz 4270

Geachte allen,

Deze is echt mooi.Zie Marktplaats-marantz- recievers
Ik heb nog de ruimte nog het geld voor dit monster.
Veel plezier

Rob


KenmerkenConditie: Gebruikt Beschrijving 4270
2x 70 watt en 4x 25 watt
Flaggeschip van de 42xx serie.
4.1 dus dat betekend dat u met een PC in dolby digital of nog beter in DTS de classic 4.1 albums kan afspelen met MP classic samen met de 4270.
In Vari-matrix kan je quadro simuleren terwijl je stereo luisterd echt geweldig.



Een ander ook op Marktplaats is mijn lieveling
Marantz 4240

Marantz 4240 Receiver.
Stereo 2 + Quadradial 4.
270w.



Helaas ben ik thans arm, anders..........

mahansz

Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mahansz

Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Mexicaanse Hond


Mexicaanse Hond

http://link.marktplaats.nl/340093568 Hoezo voor in de tuin? Bij Marvin kan dat ook gewoon binnen.

Marvin

Dat is hier inderdaaad geen probleem.....  :schater:

mars

oi,


Marantz pm-94 op MP vraagprijs...125 euro!!
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

MadVillain

En als je zijn advertentie leest dan krijg je zelfs het idee dat hij er nog minder voor had gevraagd omdat iemand hem had gemaild dat hij te weinig vroeg voor zijn versterker :S

mars

Citaat van: MadVillain op april 18, 2010, 23:04:09
En als je zijn advertentie leest dan krijg je zelfs het idee dat hij er nog minder voor had gevraagd omdat iemand hem had gemaild dat hij te weinig vroeg voor zijn versterker :S

oi,

ja idd dat denk ik ook :yes:.

Nou ik heb al laten weten aan mijn vriendin enz enz , dat Ik dit jaar op de koninginnedag vrijmarkt er ook vroeg bij zal zijn :yes: :yes:
Ik heb een paar vrienden die doen dat elk jaar , en dan ook ieder maar ook ieder jaar hebben ze wel een paar bijzondere koopjes ( twee jaar terug had ''Raymond'' een ''mcintosch'' geintregeerde versterker van 8 jaar oud voor.......................20 euro frusty , de verkopers waren niet echt bekend met ''onbekende'' merken.)
En in geval van die mcintosch, zij de verkoper letterlijk tegen mijn maat ; ''als je niet zulke hoge  eisen aan een versterker stelt dan zou je er nog best plezier van kunnen hebben :yes: :schater:
Maaar ook werdt er vorig jaar een setje ECHTE ''Rodgers ls/35a    ''   op de kop getikt voor      7 euro!!
Maar ook ( wel is waar niet bijzonder maar toch) een set ''mission 702E'' zuilspeakers voor 30 euro.


Kijk en met al deze dingen in mijn achterhoofd , gaat Mars ook eens vroeg de vrijmarkten in Den haag af ( ik weet natuurlijk wel via via waar het wellicht interessant gaat worden :wink:)
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Mexicaanse Hond

Citaat van: MadVillain op april 18, 2010, 23:04:09
En als je zijn advertentie leest dan krijg je zelfs het idee dat hij er nog minder voor had gevraagd omdat iemand hem had gemaild dat hij te weinig vroeg voor zijn versterker :S
Hij begon direct met 125 euro. Jammer dat die zijpanelen niet donker zijn.

MadVillain

Was je niet van plan om die pm94 eens uit te proberen?


@Mars:

Mcintosh versterker voor zo weinig geld?!

Mexicaanse Hond

Citaat van: MadVillain op april 19, 2010, 10:59:33
Was je niet van plan om die pm94 eens uit te proberen?
Ja, ik heb 'm ook meteen gemaild. Alleen de zijpanelen zijn van licht hout en niet donker. Ik heb inmiddels wel een Marantz SD-55 cassettedeck gescoord.  pompom


ll0ll

pompom

je snapt hopelijk zeker toch wel dat het apparaat op de foto een cd94 is en geen sd55?

nopompom
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

TurboMarco

Ik dacht al ,die SD55 van mij ziet er heel anders uit  clown1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)