Marktplaats tip's?

Gestart door WimPeu, juni 28, 2009, 11:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JohnWx

Citaat van: Vint@ge op januari 10, 2010, 19:58:35
Misschien wel audiofiele stoeltjes, maar als de apparatuur van Luc het nie doet heb je niks aan die stoelen ...

Die Axis waar had je die gekocht
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Vint@ge


Ken je de Axis dan? Ze komen van Marktplaats. Een dame uit Capelle wilde er vanaf omdat ze te groot en te zwaar waren en nu wonen ze bij mij.
PM-75
CD-72 SE mkII
ST-72L
Audiolab Axis
ScanSpeak ref monitor

JohnWx

Citaat van: Vint@ge op januari 10, 2010, 20:58:18
Ken je de Axis dan? Ze komen van Marktplaats. Een dame uit Capelle wilde er vanaf omdat ze te groot en te zwaar waren en nu wonen ze bij mij.

Een wereld speaker zo mooi
Ja we verkochten ze redelijk veel bij POL Audio (ter ziele)
Gaan nooit meer weg denk ik
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Vint@ge

Citaat van: jwx op januari 10, 2010, 21:00:08
Een wereld speaker zo mooi
Ja we verkochten ze redelijk veel bij POL Audio (ter ziele)
Gaan nooit meer weg denk ik

Nou nooit denk ik niet, maar het is idd een hele bijzondere speaker die maar weinig mensen kennen. En na de aankoop stuurde Audiolab me zo een gebruikshandleiding van de Axis op. Kijk dat noem ik nou nog eens service. 
PM-75
CD-72 SE mkII
ST-72L
Audiolab Axis
ScanSpeak ref monitor

JohnWx

Citaat van: Vint@ge op januari 10, 2010, 21:18:41
Nou nooit denk ik niet, maar het is idd een hele bijzondere speaker die maar weinig mensen kennen. En na de aankoop stuurde Audiolab me zo een gebruikshandleiding van de Axis op. Kijk dat noem ik nou nog eens service. 

mail je dan als ze gaan
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Vint@ge

Citaat van: jwx op januari 10, 2010, 21:19:33
mail je dan als ze gaan

Voorlopig heb ik nog geen plannen maar ik mail je als eerste als ze gaan.
PM-75
CD-72 SE mkII
ST-72L
Audiolab Axis
ScanSpeak ref monitor

Mexicaanse Hond

Het is natuurlijk wel heel vreemd dat de Denon ineens opgeblazen was. Dat riekt op z'n minst naar iemand met een lokkertje verleiden tot aankoop van iets anders. Maar dan had ik inderdaad de 200 euro genomen en nooit meer iets bij hem gekocht. Ik was sowieso nooit naar 'm toegegaan, maar ik ben dan ook een koopjesjager.  :-P

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 11, 2010, 08:04:31
Het is natuurlijk wel heel vreemd dat de Denon ineens opgeblazen was. Dat riekt op z'n minst naar iemand met een lokkertje verleiden tot aankoop van iets anders. Maar dan had ik inderdaad de 200 euro genomen en nooit meer iets bij hem gekocht. Ik was sowieso nooit naar 'm toegegaan, maar ik ben dan ook een koopjesjager.  :-P


hoe heet dat ook alweer mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Nuchterheid :schater:

Fijne dag


Dat riekt naar ? verbrande lucht
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Mexicaanse Hond

Citaat van: jwx op januari 11, 2010, 08:13:17
Dat riekt naar ? verbrande lucht
Muhahaha, Luc verkoopt verbrande lucht.  :schater:

ll0ll

Citaat van: jwx op januari 11, 2010, 07:49:06
IIOII ge was er vroeg bij en nog 2 rode marantz but pluggen gevonden in de post

Ik ga vanmiddag bij m'n postbusje langs :-D
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

JohnWx

Zijn ze advertenties weg van die schillen boer

had net een mooie lamp gezien bij Seats en Sofa voor de 1/2 waarvoor hij het aanbied  :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Maurice

Zoals jullie hebben kunnen zien heb ik een aantal berichten verwijderd die gaan over de laster over Lucaudio.
Er is blijkbaar iemand die via Marktplaats (en mogelijk andere kanalen) een winkelier zwart probeert te maken op een weinig nette manier.
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat iemand niet tevreden is, het is nu éénmaal moeilijk om iedereen tevreden te houden met alle nukken en grillen die een mens kan hebben.
Tot nu toe heb ik nog maar weinig ontevreden mensen over Lucaudio gehoord, wel vaker dat mensen hem duur vinden (maar ja, daar ben je zelf bij, je hoeft niets bij hem te kopen).
Techniek kan altijd defect raken. Heb zelfs ooit meegemaakt dat ik een splinternieuwe Miele afleverde bij een klant, en deze ging direct kapot toen deze voor het eerst werd aangezet.

Indien iemand een minder goede ervaring heeft met een winkelier, dan vind ik het geen probleem dat het hier geventileerd wordt. Om een negatieve ervaring van een compleet onbekende zonder hoor en wederhoor over te nemen vind ik echter ongepast.

Volgens de forumregels:
Citeer7. Het is niet toegestaan om op dit forum opzettelijk anderen in diskrediet te brengen door onwaarheden of onvolledige informatie te geven. Elke vorm van >>>smaad<<< en >>>laster<<< worden niet getolereerd! Zowel openlijk via het forum als via andere communicatie middelen verschaft via dit forum (bijv. persoonlijke berichten).

[/color]
Inmiddels heb ik contact opgenomen met Luc zelf. Luc lijkt mij een gepassioneerde ondernemer, die net als een ieder van ons graag zijn goede naam handhaaft.
Hij zit nu nog met een verbouwing thuis, maar hij wil graag de leden van het Marantzforum binnenkort een keer uitnodigen om kennis te komen maken en zelf over hem en zijn winkel te oordelen in een ontspannen setting.
To be continued.....
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

ll0ll

 
Citaat van: jwx op januari 11, 2010, 08:19:09
Zijn ze advertenties weg van die schillen boer

had net een mooie lamp gezien bij Seats en Sofa voor de 1/2 waarvoor hij het aanbied  :schater:

De transportschroeven zijn binnen, mijn dank is groot!!!  notworthy
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

JohnWx

Ik had Luc er op gewezen over die advertentie's op MP

En kreeg netjes reactie terug:

=======================================================================
Hallo John,



De advertenties zijn inmiddels van Marktplaats verwijderd. Dat is logies want daarvoor dient Marktplaats niet en het is van de gekke dat je rechter en partij speelt.



Gelukkig heb ik jarenlang hard gewerkt voor een goede reputatie op te bouwen en weten mijn klanten - en diegene waarmede ik zaken doe - wel beter.



Desalniettemin is het vervelend omdat er nutteloze tijd in kruipt.



Mogelijk is het crisis in de `stoelenhandel` en heeft deze meneer tijd te veel.



John, bedankt voor het hart dat je me onder de riem steekt op het Marantz/forum. Dat vind ik knap van je.



Groeten,

Luc

========================================================================
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.