Marktplaats tip's?

Gestart door WimPeu, juni 28, 2009, 11:50:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Citaat van: Dennis E36 op juli 06, 2010, 19:40:58
Erg mooie prijs inderdaad, al dikt hij de nieuwprijs wel flink aan :yes:

Je ziet trouwens wel vaak van die grappenmakers die het een echte verkoper lastig maken :x
Zeg eerlijk...hoe vaak zie je die versterkers langskomen in het zwart en nu ineens 2 tegelijk....

Een tijdje geleden was dat ook aan de hand met een old-skool PM15 :kwijl: :kwijl:

Klopt, die nieuwprijs van 2001 klopt van geen kanten. Volgens mij is de duurste catalogus prijs zo rond de 3150 geweest in 2004.
Wel typisch ja, zo zie je ze niet en nu zo maar 2 tegelijk. Die mk2 KI heeft trouwens ook een erg mooie prijs :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: marvin op juli 06, 2010, 19:44:47
Deze is gestolen, vingerafdruk vrij....  clown1

Vakman?  :-o 8-)
:schater: :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

Citaat van: joep op juli 06, 2010, 12:59:16
Voor mij geen meerwaarde. Leuk bij het instellen van de zenders, maar dat doe je ook niet dagelijks. De rest van de info zie je later toch niet omdat het te klein is om te lezen. Ik zou er niet om treuren.

vind de file meldingen wel leuk evenals de aex


nee vind het ook een kansloos iets
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

aex notworthy
Handelaar in dat spul? :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

zo,n dure tuner en dan geen RDS dat kan niet he  :no:  :schater:

al wat gehoord van de aanbieder  :roll:

lo

Citaat van: Marantz 81 op juli 06, 2010, 20:18:58
zo,n dure tuner en dan geen RDS dat kan niet he  :no:  :schater:

al wat gehoord van de aanbieder  :roll:

Yep, hij heeft hem in principe verkocht en wordt as donderdag opgehaald. Mocht dit mis gaan zijn er nog 4 gegadigden voor mij nopompom
Tsja, gewild die dingen :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

nou dat blijkt dat die gewild is ,zal ook niet zo vaak worden aangeboden

helaas volgende keer beter  :-D

lo

Nog effe afwachten. Zoals hier al zo vaak omschreven zijn kopers vaak minder betrouwbaar. Dus wie weet 8-)

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: lo op juli 06, 2010, 21:34:34
Yep, hij heeft hem in principe verkocht en wordt as donderdag opgehaald. Mocht dit mis gaan zijn er nog 4 gegadigden voor mij nopompom
Tsja, gewild die dingen :-D

groet,

lo

Vandaag bericht gekregen van de aanbieder van de T-1000 dat hij is verkocht. Helaas niet aan mij nopompom
Weer geduldig wachten :-(

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

JohnWx

http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180511933219&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Goede / fatsoenlijke PHILIPS kabel (is gewoon een Monster interlink M350i  69 €) nu incl. verzending 8,71€
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

En na het WK veel scherpe aanbiedingen van LCD Plasma en BR spelers bij WEHKAMP in Huizen
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


mars

#1497
oi,

F.U.C.K.E.R.D.E.F.U.C.K...hey :-(

Staat er op ''hifi.nl'' een ''Karan Acoustics KAI 180'' te koop , voor een nette second hand going prijs.

Probleem is echter dat mijn liquide middelen te kort schieten nopompom

Ik heb net ( als zo velen waarschijnlijk) een paar absoluut favorites , wat amps, cdp's , speakers enz enz betreft.
En wat versterkers betreft staat die ''Karan'' in mijn TOP 3.


Naaaaaaaaah ja,  komt wel weer ooit een kans ( net als met het voetbal van oranje ) over 32 jaar frusty
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Whisper.nl

Citaat van: jwx op juli 09, 2010, 00:21:21
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=180511933219&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

Goede / fatsoenlijke PHILIPS kabel (is gewoon een Monster interlink M350i  69 €) nu incl. verzending 8,71€

Aangeschaft en de boot is al onderweg.
Zal doorgeven of ie leuk is.

groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Citaat van: Whisper.nl op juli 13, 2010, 19:56:09
Aangeschaft en de boot is al onderweg.
Zal doorgeven of ie leuk is.

groet Whisper

ik heb er ook weer 3 besteld en vind het een toppertje HB
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.