Marantz cd14

Gestart door Vanhal, juni 22, 2007, 10:43:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mahansz

deze review had ik nog nieteens gezien, klinkt veelbelovend!
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mahansz

tadaaaa, daar is ie dan! een foto zegt genoeg.....



to be continued, eerst ff spelen  :wink:
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mahansz

ook maar even onder het rokje kijken  :-D

Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

ll0ll

Mooi hoor!! Veel plezier ermee!
Wat was overigens de cdspeler die je hiervoor had?
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mahansz

zie handtekening  :wink:, de cd17mkII. 'k ben nu een vergelijk aan het houden
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

TurboMarco

Gefeliciteerd met je aanwinst pompom
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

ll0ll

En? Hoe bevalt de cd14 tot nu toe? Veel verschil tov je cd17mk2? :)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

Maurice

Citaat van: ll0ll op augustus 15, 2007, 14:31:14
En? Hoe bevalt de cd14 tot nu toe? Veel verschil tov je cd17mk2? :)
stupid
Niet iedereen gelooft in verschillen tussen cd-spelers, ikke wel, en ben benieuwd!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

ll0ll

http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

mahansz

hij is wel erg mooi hoor, net weer een tikje beter. Ietsjes mooiere plaatsing, iets meer detaillering. Maar 'k moet wel zeggen dat mijn cd17mkII ook aardig meekomt hoor!
Maar 'k weet eigenlijk nog niet of ik m hou, mede ook om financiele redenen  nopompom nopompom (collegegeld is duur...)
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

MadVillain

dan hou ik mij aanbevolen!  :roll:

D.A.R.R.Y.L.

Ff over de verschillen tussen cd-spelers:
Bij mijn zwager ff wat getest. Hij heeft HT-setup met denon 2805 avr en nog veel meer ;-)
De 3910 dvd/sacd/dvd-a speler ff getest. Eerst via externe dac van de AVR 2805, hierna via de analoog uit van de 3910 zelf. Of te wel van dof en oninteressant naar helder en ritmisch. Dus zelfde loopwerk en pre-dac sectie; hierna alleen dac verschil. Beide zijn wel 24-bit 192 kHz, maar alle jezus wat een verschil!!

mahansz

met pijn in mijn hart gaat m'n cd14 in de verkoop :cry:, om de simpele reden dat ik mijn hobby even op een rem moet zetten: mijn prioriteiten liggen even ergens anders (lees: studie). Het liefst zou ik deze speler verkopen aan een forumgenoot, omdat het mooi is om deze aan een andere 'marantzfreak' te verkopen. Wie heeft interesse?
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

daffy

#28
Is het niet handiger om de cd17 mkII te verkopen ??? (ervanuitgaande dat de 14 beter bevalt dan de cd-17 mkII)
Deze zal iets minder opleveren, maar cd-14's zijn 2e hands nou ook niet echt makkelijk te vinden.


grtjzz Daffy :wink:
Denon pma 2500ne & dcd 2500ne, monitor audio gold 200, Qed Genesis silver spiral bi-wire, Qed audio 40 reference rca, ps audio quintet.

mahansz

tja, het probleem is dat je voor een cd14 tegenwoordig 2x een cd17 kan kopen, zo weinig levert een cd17 tegenwoordig nog op.... Dat vind ik een te groot verschil, vandaar
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen