SA7001 vs SA8400

Gestart door cz79, juni 17, 2011, 12:09:42

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Musicman

Citaat van: jwx op juni 18, 2011, 15:25:33
alleen de tekst ?  violent1

Marantz SA 15S1 Upgraded SA11S1 sacd


tis een 15 met VM mod.

Ja John.....

Dat zag ik ook staan, en stond er ook van kijken en vind dit "beetje overtrokken" bewering.
Je mag een SA15 niet vergelijken met een SA11, die is vanaf de basis veel mooier opgebouwd.

Het is wel zo, dat een SA15vM in de buurt komt van de SA11, wat betreft klank.
Zelf heb ik deze 2 niet met elkaar vergeleken.

Ik kan alleen maar praten over mijn SA8400vM tov de SA7.
Geen eerlijk vergelijk, maar ik weet nu dat een SA8400vM het erg goed doet!!
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Musicman

Citaat van: Marantz 81 op juni 18, 2011, 16:16:57
ok  :-) dan zou ik voor die van Musicman gaan  :yes:

heb toen ook gelezen dat ze hem bij hifi gek naast een sa11 hadden gezet en zeer positief waren over die sa84000 met MV modifitcatie  byebye

Hoi Arjan.

Het was een vergelijk van mijn SA8400vM tov een SA7.
(niet van de SA8400vM tov een SA11!!)
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Marantz 81

ow ik dacht dat toen gelezen te hebben ofdat edwin het vertelde toen ik bij hem aan het luisteren was ,dat jullie bij hem het verglijk hadden gedaan toen hij de sa11s1 nog had  :-)

JohnWx

Staat een mooie op het HT forum een 7001ki  :angel:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81

staanook een paar Kenny,s  :schater: op marktplaats  byebye

cz79

Citaat van: jwx op juni 18, 2011, 20:07:40
Staat een mooie op het HT forum een 7001ki  :angel:

Ik zie alleen een SA7001 op HTForum en die is van mij  hello hello hello, staat daar ook een KI versie?

JohnWx

Citaat van: cz79 op juni 18, 2011, 21:07:52
Ik zie alleen een SA7001 op HTForum en die is van mij  hello hello hello, staat daar ook een KI versie?

nee tis die van jouw  frusty clown1
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

heb je al een andere ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

cz79

nee nog niet eerst de REL en de SA7001 verkopen dan weer wat kopen.

cz79

Sub wordt vanavond opgehaald en ik heb ook een modeling akkoord op mijn SA7001, dus nu wordt het kiezen.....

@Musicman wat voor kleur heeft jouw speler?

Die SA7001KI op MP spreekt me ook wel aan, scheelt toch aardig wat geld tov de SA8400 (niet ten nadele van de speler van Musicman).


hhhmmmmmmm frusty

lo

Je hebt niet meer de mogelijkheid om de SA7001 met de SA8400 van musicman te vergelijken?
Zelf heb ik ooit vast kunnen stellen dat de SA7001KI net even wat lekkerder en dynamischer klinkt dan de gewone maar de verschillen zijn niet super groot. Er is ooit een vergelijk gedaan tussen de SA8400 van musicman en de SA7 van hifigek. Beiden waren verrast door de muzikale performance van de speler van musicman.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

de SA7001KI  is een hele mooie speler ,hoeveel beter die is als de gewone SA7001 heb ik geen idee van

Ik zou gaan voor de SA8400 van Musicman ik heb toen ook gelezen hoe dat deze presteerde en volgens hun beter als een SA15S1  ,ze schaalde hem tussen een SA15S1 en SA11S1  :wink:

Mexicaanse Hond

Ik zou ook niet te lang wachten anders neem ik 'm alsnog.  :evil: :wink: :-D
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

cz79

Eigenlijk eerst nog mijn SA7001 verkopen dan ben ik qua financiƫn rond.

Maarre wat voor kleur is de speler van Musicman???

lo

Weet in niet maar ik denk niet dat het een zwarte is. Ik weet niet of hij zijn inbox al heeft leeg gemaakt, anders effe een pm sturen.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.