Audio Analogue

Gestart door KayaRahnee, oktober 11, 2011, 17:02:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KayaRahnee

Iemand ervaring met Audio Analogue (vooral Bellini/ Corelli)
Klankkleur? Welke speakers matchen goed bij AA? enz.....
Amps: Aiyima a07 / Douk Audio D2 / Externe Power Supply / Switch: Nedis Manual 4 port / Streamer: Bluesound Vault 2i / DAC: Eastern Electric MiniMax Plus / Speakers: Magnepan .7 / Draadjes Speakers:  DNM Solid Core /
Interlinks: Sommer Luna Classique.

SMarcel

#1
Ik heb van Audio Analogue meerdere malen van mogen genieten op diverse audio beurzen, zowel de VAD in Veldhoven als de Doelen in Rotterdam en café Engels.

Deze werden gedemonstreerd door Analogue Audio Products. De luidsprekers die hierop aangesloten waren varieerden van Diapason (welke mijn voorkeur heeft, de Adamantes), de Opera en natuurlijk voor een giga live ervaring de Zingali speakers.

Elke speaker heeft een eigen karakter maar matchen heel goed bij audio Analogue.

Let wel, mijn oren/gehoor zijn de jouwe niet. Dus wat een ieder hier ook schrijft of adviseert, het valt en staat met jouw eigen ervaring hierin.

Succes met de keus, het is mooie apparatuur.

Groeten,

Marcel

drees62

Hier een ex-AA bezitter. Ik heb 2 Donizetti monoblokken achter mijn SR 8001 gehad voor de aansturing van de fronts. Zowel met Focal als Usher luidsprekers gaf dit een prettige klank. Blokken waren zeer stabiel (100W bij 8 ohm/ 200W bij 4 ohm) en speelden geweldig. Echter mijn voorversterker in de SR 8001 bleef op deze wijze de zwakste schakel in de keten.
Daarom heb ik inmiddels stereo en HT volledig gescheiden en zijn de monoblokken vorig jaar ingeruild op een SA 15-S1 en is een PM 15-S2 aangeschaft met HT-doorlusfunctie.

Maar ik kan je Audio Analogue zeer aanbevelen en ga zeker eens luisteren op een beurs bij Wim van Kranen. Voor mij vaak de beste demo's op een show.