Set van Wim (nieuwe woning)

Gestart door WimPeu, februari 09, 2009, 17:49:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

jowa

Lekker withouden Wim, anders zie je het zo zwart voor de ogen.
En wat als je weer naar zilver wissel over een jaar?  :-D

xander32

Ik zeg:

Hoogglans zwart die kast, met houten zij-panelen! Doen :yes:.


:lol: Sander.

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Mexicaanse Hond

Laten doen kan natuurlijk ook, Wim.  :wink:

lo

Wim, lekker zo laten. Het is een heel erg mooi plaatje wat je bij elkaar hebt gezet pompom
Hoe ver staan je speakers van de achter en zijwanden?
Geniet van dit alles :yes:
Je hebt een set om van te  :kwijl: :kwijl: en

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op mei 28, 2010, 12:26:36
Wim, lekker zo laten. Het is een heel erg mooi plaatje wat je bij elkaar hebt gezet pompom
Hoe ver staan je speakers van de achter en zijwanden?
Geniet van dit alles :yes:
Je hebt een set om van te  :kwijl: :kwijl: en

groet,

lo
stupid

WimPeu

Citaat van: lo op mei 28, 2010, 12:26:36
Wim, lekker zo laten. Het is een heel erg mooi plaatje wat je bij elkaar hebt gezet pompom
Hoe ver staan je speakers van de achter en zijwanden?
Geniet van dit alles :yes:
Je hebt een set om van te  :kwijl: :kwijl: en

groet,

lo

Dank je Lo...(en de rest)
De voorkant van de speaker staat iets meer dan 1 m van de muur de achterkant zo'n 35cm(boven) en 60cm(onderkant) van de muur. Had dat graag meer gehad maar ik woon hier niet alleen en het moet ook een beetje leefbaar blijven.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

lo

Daar ben je toch ook best blij mee denk ik dat je niet alleen woont :-D
Ik zie de volgende up-grade trouwens toch al wel weer komen hoor :lol:
Ik zal het effe in van die miezerig kleine lettertjes weg zetten:

Aparte luisterruimte voor Mister Peu himself :wink:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Gaat ook komen, ik heb een project in mijn hoofd om een ruimte onder mijn (vrijstaande) garage te laten maken en daar een luister/HT ruimte met bar en biljart te gaan bouwen maar moet daar voor nog een paar jaar geduld hebben als de huur contracten op mijn weilanden (20 hectare) zijn verlopen... :wink:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Heeft toch wel voordelen hoor, dat alleen wonen....  :-D
Al weegt dat niet op tegen de voordelen van zo groot wonen.....  :-D

WimPeu

Voordeel van in Drenthe wonen...hier heb je nog ruimte wat ook nog eens betaalbaar is....
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Ja zeker, hier in het fijne IJmuiden betaal je 2ton voor een flat. Wél met uitzicht op een andere flat, da's ook wat waard....  :schater:

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op mei 28, 2010, 15:03:28
Gaat ook komen, ik heb een project in mijn hoofd om een ruimte onder mijn (vrijstaande) garage te laten maken en daar een luister/HT ruimte met bar en biljart te gaan bouwen maar moet daar voor nog een paar jaar geduld hebben als de huur contracten op mijn weilanden (20 hectare) zijn verlopen... :wink:
Ga je de grond in, omdat je niets mag bouwen?

WimPeu

Weet niet of ik mag bouwen (vast wel) maar onder de garage heb ik meer dan 50m ruimte en heb ik er niet nog een bouwsel bij. Huis, Garage, schuurtje, carpoort, stal...is wel genoeg zo. Ik ga dan ondergronds, van niemand last en niemand last van mij.....biertje,pooltje,filmpje en....muziekje.....my heaven.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Heaven goes underground.  HB