Australian Pink Floyd show

Gestart door Marantz 81, januari 08, 2012, 21:22:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

#15
Citaat van: Zoldar op januari 10, 2012, 23:28:33
Citaat van: joep op januari 10, 2012, 21:52:54
No Roger Waters, no Pink Floyd.

No peter gabriel, no genesis
no fish, no marillion
no meneer de uil, no fabeltjeskrant
give me a break.

ik heb ze allemaal gezien en ze zijn allemaal goed.

2x in de kuip - fabuleus
waters in gelredome en op arrow classic rock - echt super
david gilmour die eventjes heel echoes doet in de hmh, samen met richard wright r.i.p.

die dvd is super. speel vaak de 20 bit/48khz stereo track zo vanuit de digitale uitgang van de blu ray in de DAC. welcome to the machine. blij dat ik dat live heb.

zo. ik geloof dat ik toch ff wish you were here moet gaan halen op vinyl HB
:wink: Wilt U zo vriendelijk zijn een beetje op Uw woorden te letten mijnheer Zoldar. Natuurlijk was Peter Gabriel de betere zanger en betere musicus dan Phil Collins, maar Genesis heeft zonder Peter Gabriel nog twee uiterst acceptabele studio albums en een legendarisch live album volgespeeld, totdat supergitarist/-musicus Steve Hackett de band verliet. En wat betreft Marillion was Derek Dick (Fish) een omvangrijker act maar niet de betere zanger dan Steve Hogarth, integendeel: Hogarth rules, doch hij heeft echter ook een minder groot ego. Dat gezegd hebbende groet ik U vriendelijk byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Lars86

Ik ben het met een hoop mensen hier eens.... Genesis zonder Peter Gabriel is suffe muziek! (A)

Roger Waters 3x gezien was super, ben helaas te jong om Pink Floyd live gezien te hebben (op een normale manier). Australian Pink Floyd Show 2x gezien.... ook heel erg vet vind ik! Zeker een aanrader. Peter Chattelin treed volgens mij nog gewoon op met zijn cover band (zelf nooit gezien).

audiof. zonder budget

Voor mij persoonlijk geldt dat, als het gaat om een cover-,tribute  etc.band, het gevoel dat wordt opgeroepen belangrijker is, dan of de musici een exakte copy weergeven van het origineel. Tenzij je het origineel het origineel wilt laten, dan is er geen mogelijkheid voor water bij de wijn en zal de ervaring een tenen-krommende zijn.....Ieder het zijne, zullen we maar zeggen?

Momenteel zit ik naar Amused to death (FLAC via usb audio interface met Wolfson 8770/WM8781) te luisteren en kan je zeggen..... there's no substitute for the real thing!!!

Nunquam perfectum, Marantz PM-80, Marantz SA 8400
Set 1: Marantz SR7005, UD7006, Floating Cameleon Queen, Cameleon Melody, Cameleon Voice, 2x Klipsch KSW-10
Set 2: Pioneer VSX-LX52, BDP-LX52, 2x Pioneer S-71k, SS-LAC505ED , SS-LA500ED, BK-XXls400df

Lars86

Als jij Pink Floyd verwacht moet je niet gaan. Als je een band verwacht die hele goede muziek maakt die ze niet zelf hebben geschreven, met een hele goede show moet je wel gaan!

Is hetzelfde als dat je naar een bandjesavond in de plaatselijke kroeg gaat met het idee dat je wereldbands gaat zien, tja dan valt het altijd TEGEN, ga je er heen om een leuke avond te hebben met een goede live band kan je geluk hebben!

Cornelis1921

Citaat van: Lars86 op januari 11, 2012, 11:15:12
Als jij Pink Floyd verwacht moet je niet gaan. Als je een band verwacht die hele goede muziek maakt die ze niet zelf hebben geschreven, met een hele goede show moet je wel gaan!

Is hetzelfde als dat je naar een bandjesavond in de plaatselijke kroeg gaat met het idee dat je wereldbands gaat zien, tja dan valt het altijd TEGEN, ga je er heen om een leuke avond te hebben met een goede live band kan je geluk hebben!
:wink: Nu Lars, veel geluk dan...!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Zweef

Citaat van: Totofan op januari 09, 2012, 16:50:42
Ik heb wel eens gehoord van iemand dat het erg goed is, ik vind de entree prijs best hoog voor een coverband.
Tussen de €54,00 en €60,00 exclusieve service kosten

Groet Marcel
Dat gaat 'm dan niet worden, dat ga ik dus nevernooitniet betalen voor een Tribute band.
Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

jowa

Citaat van: viceadmiraal61 op januari 10, 2012, 22:02:49
the pink project gaat optreden in amersfoort..wij gaan dat opnemen.is het leuk om als marantz forum
daar heen te gaan....?

Lijkt me heel leuk, wanneer is het optreden? Thuis checken of het in het schema past.

Zoldar

Belagelijke prijs. Dat betaalde ik voor de echte pink floyd kaarten  frusty
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marantz 81

Citaat van: Zoldar op januari 14, 2012, 10:32:45
Belagelijke prijs. Dat betaalde ik voor de echte pink floyd kaarten  frusty

Inflatie  :angel:

Lars86

Haha dat geluk komt meestal wel goed:) en anders hebben ze een bar!  :-D