De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Musicman

Citaat van: Marantz 81 op januari 14, 2011, 14:34:48
Ja we zijn lekker bezig  8-)

speaker doek gehaald denet bij speaker&co ,man heeft er echt veel verstand van ook nog het e.e.a geleerd  over speaker opbouw en filtering  :yes: en eigenlijk tot de conclosie gekomen dat ik geen andere kabels ga aanschaffen ,misschien in de toekomst maar dan pas nadat ik weer een hele tijd geluisterd heb met de acoustische aanpassingen en gewend ben aan hoe het dan klinkt

wel wil ik ook over een tijdje een aparte audio groep gaan aanleggen vanaf de meterkast met een aparte zekering  byebye


Fijn dat je eerlijk advies hebt gehad.
Als je Peet hebt geholpen, ben je echt goed geholpen.........hij weet echt veel, en is eerlijk!!
Ik heb zodoende ook veel van hem geleerd mbt speakers en ben daarin NOG verder gegaan.

Geef alles de tijd en NEEM ook de tijd........klinkt gek, maar een set moet "groeien".

Suc6!
Musical Fidelity Tri-Vista 300
Marantz SA7
Dali Helicon 400SE
Harmonic Technology Pro 9+
Harmonic Magic Link 2
Supra "Sword" en "Lorad" kabels

Marantz 81

ja dat klopt idd echt vriendelijke en eerlijke man  :-)

wilde eerst ook de vifa zelfbouw actieve subwoofer bij hem bestellen ,of een 2x onderbouw zodat ik een 3 weg systeem zou krijgen heb dat overwogen en toch voor een dynaudio sub gegaan :wink:

jowa

Citaat van: Marantz 81 op januari 14, 2011, 19:20:21
Heb een Sub besteld denet bij hobo hifi

het is de DYNAUDIO Sub 250 geworden  :yes: :-D  pompom

KLIKKDERKLIK


Review

Hele gave upgrade, ben nu wel heel nieuwsgierig hoe het bij jou klinkt.

Marantz 81

Dan moet je een keer langskomen  byebye

Stadium III

Mooi man een nieuwe subwoofer in huis !
Ze staan niet slecht in de boeken !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81

hij staat nog in Zweden  :schater:  :wink: kan niet wachten tot die arriveert  hello

lo

Citaat van: Marantz 81 op januari 15, 2011, 16:49:09
hij staat nog in Zweden  :schater:  :wink: kan niet wachten tot die arriveert  hello

:-o :-o :-o :-o

Zweden?????????????

:-o :-o :-o :-o

En ik maar denken dat die dingen in Denemarken worden gemaakt :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

ow ik dacht echt dat dynaudio uit zweden kwam  redface 

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Marantz 81

ja idd  :-D  en zoveel scheelt het nou ook weer niet  :schater: zit alleen beetje water tussen  clown1

Stadium III

Idd kan je de hand geven moet ook wachten maar heej whats new  :-P
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

lo

Ik wil nog een keer proberen of ik niet een "factory-tour" kan krijgen bij die mannen. Is per saldo niet zo heel erg ver weg. :-P

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

Citaat van: Marantz 81 op januari 15, 2011, 16:45:41
Dan moet je een keer langskomen  byebye
Wil ik zeker een keer doen, heel nieuwsgierig hoe het klinkt met je nieuwe subwoofer.

Marantz 81

zoals ik van de week al zij wil ik dan ook zeer graag mee naar een dynaudio factory tour   notworthy pompom

zal ik er eens een mailtje op wagen naar hun ?  en misschien dat er nog meer mensen zijn die dan mee willen gaan ?


@ Jowa

ja das prima ,als ik de sub heb ,hij goed afgesteld staat en de absorbtie panelen er hangen stuur ik je wel een pm  :yes:


lo

factory-tour op youtube. Deel 1, 2, 3 en oa 52SE woofer.

Mooi om te zien. pompom

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.